کد خبر:۴۸۶۷۱
پنجمين جشنواره فرهنگي ورزشي بسيج در بندر عباس آغاز شد
رئيس سازمان بسيج کارگري کشور گفت: پنجمين جشنواره فرهنگي ورزشي کارمندان و کارگران بسيج کشور با عنوان جام خليج فارس در بندرعباس افتتاح شد.
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، سردار سليميان در مراسم افتتاحيه اين جشنواره گفت: 540 ورزشکار در 4 رشته ورزشي فوتسال، تيراندازي، دو و ميداني آقايان و پينگ پنگ بانوان از 28 استان کشور به مدت 3 روز به رقابت ميپردازند.
وي افزود: به منظور تعامل بيشتر بسيجيان سراسر کشور، همکاري متقابل و زنده نگه داشتن نام خليج فارس، ميزباني اين دوره از مسابقات به استان هرمزگان داده شد.
سليميان گفت: استانهاي تهران، کرمانشاه، آذربايجان شرقي، گيلان و همچنين اصفهان و مرکزي، ميزبانان دورههاي قبل اين جشنواره بودند.
گفتني است، رقابتهاي ورزشکاران بسيجي از عصر امروز در سالن هاي فجر، پاس، هفت تير و پيست دو و ميداني تختي بندرعباس آغاز ميشود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا