جريمه ميليوني براي مس کرمان و فولاد خوزستان
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۸۶۸۵

جريمه ميليوني براي مس کرمان و فولاد خوزستان

 کميته انضباطي فدراسيون آراي خود در خصوص تيم‌هاي مختلف را صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، ديدار دو تيم مس کرمان و استيل آذين در حالي برگزار شد که از سوي تماشاگران تيم منتسب به مس کرمان تخلفاتي صورت گرفت.

بر همين اساس، تيم صنعت مس کرمان با توبيخ کتبي و درج در پرونده به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

با توجه به بروز تخلفات از سوي تماشاگران تيم فولاد خوزستان در ديدار با صباي قم، تيم فولاد خوزستان با توبيخ کتبي و درج در پرونده به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

همچنين تيم فولاد خوزستان به دليل داشتن چهار بازيکن اخطاري به پرداخت دو ميليون ريال جريمه نقدي نيز محکوم شد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار