کد خبر:۴۸۷۱۱
انتخاب اعضاي جديد از ايران در کنفدراسيون دو وميداني آسيا
اعضاي جديدي از ايران در انتخابات کنفدراسيون دو وميداني آسيا انتخاب شدند.
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، در حاشيه مسابقات آسيايي در چين اعضاي جديد براي کميته هاي مختلف کنفدراسيون آسيايي انتخاب شدند که در بين آنها سه نفر از ايران در کميته ها عضويت يافتند.
اين افراد به شرح ذيل است:
آقاي دکتر آشتياني، عضو کميته پزشکي و دوپينگ کنفدراسيون آسيا.
آقاي شيرزاد، عضو کميته پياده روي کنفدراسيون آسيا.
خانم نياززاده، عضو کميته بانوان کنفدراسيون آسيا.
/انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا