کد خبر:۴۸۷۴۳
رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران:
ميزان انتشار كتاب در كشور افزايش يابد
رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران با بيان اينكه وظيفه اين سازمان ترويج علم و ادب در سطح شهر تهران است، گفت: ميزان انتشار كتاب در كشور با توجه به سابقه هاي فرهنگي ايران بايد افزايش يابد.
به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، دكتر شوشتري شب گذشته در مراسم رونمايي كتاب «ارتباطات در زمان معاصر» اظهار داشت: يكي از وظايف سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران معرفي مشاهير علمي به افراد جامعه است كه در حال حاضر در قالب رونمايي از آثار بزرگان برگزار مي شود.
وي با بيان اينكه كتاب اصلي ترين شاخصه هاي فرهنگي يك كشور است، گفت: سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران وظيفه ترويج علم و ادب را در سطح شهر تهران دارد.
رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران تصريح كرد: رونمايي و معرفي آثار بزرگان علم و ادب در سطح شهر تهران موجب تشويق هرچه بيشتر دانشجويان در زمينه كتابخواني مي شود.
شوشتري اضافه كرد: فرهنگسراي رسانه به عنوان بخشي از شهر تهران وظيفه اصلي خود را كه ترويج فرهنگ كتابخواني است، به صورت قابل قبولي انجام داده است./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا