سومين سمپوزيوم استئولوژي ايران آغاز به كار كرد
کد خبر:۴۸۷۴۹
باحضور دكتر ولايتي

سومين سمپوزيوم استئولوژي ايران آغاز به كار كرد

سومين سپوزيوم استئولوژي(gbr) ايران صبح امروز با حضور دكتر ولايتي، رئيس دانشگاه مسيح دانشوري و دكترمحمد صادقي، رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي در دانشكده دندان پزشكي شهيد بهشتي آغاز به كار كرد.

به گزارش خبرنگار علمي«شبكه خبر دانشجو»، اين سمپوزيوم با هدف ارائه و بررسي دستاوردهاي جديد استئولوژي و دندان پزشكي در كشور برگزار مي شود.

خاطرنشان مي شود، سومين سمپوزيوم استئولوژي ايران از صبح امروز آغاز و تا 27 آبان ماه به مدت سه روز در دانشكده دندان پزشكي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي برگزار مي شود.

همچنين اين سمپوزيوم با همكاري بخش پريودانتيكس علوم دانشگاه شهيد بهشتي ايران و بخش بايو متريال دانشگاه اسلو نروژ و انجمن پريودونتولوژي ايران برگزار مي شود.

لازم به ذكر است، دراين مراسم از دكتر محمود تميزي به دليل تلاش در آموزش حرفه پريو دانتيكس تقدير شد./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار