فتح قله هاي دانش نيازمند استفاده از توان علمي دانشجويان است
کد خبر:۴۸۷۶۰
رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي:

فتح قله هاي دانش نيازمند استفاده از توان علمي دانشجويان است

رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي گفت: براي فتح قله هاي دانش و فناوري در كشور بايد از توان مندي هاي علمي جوانان دانشجو در زمينه هاي تحقيقاتي و پژوهشي استفاده شود.

به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، دكتر شاهين محمد صادقي صبح امروز در افتتاحيه سومين سمپوزيوم استئولوژي ايران در دانشكده دندانپزشكي دانشگاه شهيد بهشتي اظهار داشت: مسئولان اجرايي و سياسي وظيفه فراهم آوري امكانات براي فعاليت علمي اساتيد و دانشجويان را دارند.

وي با بيان اينكه دانشجويان و اساتيد وظيفه توليد علم در كشور را دارند، افزود: پيشرفت در عرصه هاي علم و فناوري با ايجاد همدلي، اتحاد و توجه به بيانات مقام معظم رهبري صورت مي گيرد.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي اضافه كرد: همه مردم بايد براي رسيدن به پيشرفت هاي علم و فناوري در كشور حركت كرده و با كمك تكنيك هاي جديد دانش روز مدارج بالاتر علمي را كسب كنند.

محمد صادقي برگزاري همايش در زمينه مسائل پزشكي از جمله دندانپزشكي را مفيد دانست و گفت: براي رسيدن به رتبه هاي بالاتر مسائل علمي، دانشجويان و اساتيد به هم انديشي با همكاران داخلي و خارجي نياز دارند.

وي با بيان اينكه توان مندي هاي دانشجويان و اساتيد در زمينه علمي بسيار بالا است، گفت: اگر بخواهيم همچنان از دستاوردهاي علمي ديگر كشورها استفاده كنيم، كشور ايران مصرف كننده باقي مي ماند./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار