۶ علت پولدار نشدن را در اینجا بشناسید
برای بسیاری از ما سوال است که چرا هرچه تلاش می‌کنیم، پولدار نمی‌شویم؟ کجای کار ما اشکال دارد که نمی‌توانیم مانند برخی افراد زندگی بدون دغدغه و عاری از بدهکاری داشته باشیم؟ شاید جواب این سوال در اشتباهات خود ما نهفته باشد.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
دبیر بازنشسته هستم. یک میلیون چهارصد حقوق می گیرم و ماهی 700 هزارتومن فقط قسط می دهم.با پس انداز اندک ماهیانه مقداری پول جمع کردم ولی همه را دو دستی تقدیم دندانپزشک دادم. بماند که بابت پول کولونوسکوپی و اندوسکوپی و اسکن و انواع و اقسام ازمایشها این و ان پولها را پرداخت کردند. لطفا شما بفرمایید چگونه پس انداز کنم که برای مرگم که حداقل 12 میلیون لازم است برای هزینه ی کفن و دفن از کجا بیاورم. بازهم بایستی هزینه ی گور و کفن من نیز به گردن برادرا و خواهرا بیفته ؟ یک عمر درس خواندیم و تحصیلات عالی با مدرک بالا از دانشگاه سراسری چه چیزی عایذمان کرد ؟
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
دوست عزیزی که این متنو نوشته یا تو دولت . یا از نزدیکان دولته . یا از ... تو خرج شکم موندیمو شرمنده خانواده . دنبال چی میگردی . بگو چطور زنده بمونیم .
محبــــــــــ
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
پــــــــــــــــــــــــــــس اندااااااااااااااااااااااااز...؟؟؟!!!

به نظر شما چه طور میشه با حقوق ماهی 800 هزار تومان پس انداز کرد...؟

با این میزان حقوق، بودجه بندی یعنی چی...؟

دوستان لطفاً راهنمایی بفرمایید...
احسان زرگرپور
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
كسي كه اين رو نوشته احتمالا محل درامدش از بيمه هست. يا نه با مدرك دكترا و حقوق يك ميليون و سيصدهزار تومن شما بگو چطوري خودمون رو سير كنيم حالا پس انداز براي شش ماه اينده پيش كش شما.
ارسال نظرات