کد خبر:۴۸۸۰۶
به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و فاطمه زهرا(س) برگزار مي شود؛
نشست كانون مطالعات زنان بسيج دانشجويي با حضور اساتيد دانشگاه
نشست يك روزه كانون مطالعات زنان بسيج دانشجويي دانشگاههاي تهران بزرگ به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علي(ع) و فاطمه زهرا(س) برگزار مي شود.
محمدرضا شوقي، مدير روابط عمومي بسيج دانشجويي دانشگاه هاي تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار سياسي «شبكه خبر دانشجو»، اظهار داشت: در اين نشست يك روزه كه از ساعت 9 صبح تا 17 فردا در مجتمع فرهنگي 13 آبان برگزار مي شود، دكتر زهرا آيت اللهي، مسئول امور بانوان دفتر نهاد مقام معظم رهبري، خانم هميز، از اساتيد دانشگاه و آقاي كرمي، مسئول دفتر مطالعات و تحقيقات قم حضور دارند./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا