کنفرانس مطبوعاتي مربي و کاپيتان تيم ملي واليبال ايران برگزار شد
آخرین اخبار:
کد خبر:۴۸۸۵۹

کنفرانس مطبوعاتي مربي و کاپيتان تيم ملي واليبال ايران برگزار شد

در پي پيروزي غرور آفرين تيم ملي واليبال جمهوري اسلامي ايران در مقابل تيم ملي واليبال مصر، مربي و کاپيتان  تيم ملي در مصاحبه مطبوعاتي حاضر شدند.

به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، عليرضا نادي، کاپيتان تيم ايران اظهار داشت: اين يک مسابقه خيلي خوب بود، دو ماه قبل تيم مصر دو مرتبه با حساب 3 بر صفر بر تيم ما غلبه کرده بود آنها يک مربي خوب و بازيکنان خيلي خوبي دارند، بنابراين من از پيروزي امروز خيلي خوشحالم.

حسين معدني، سر مربي تيم ملي واليبال ايران گفت: اين يک ديدار بسيار مشکل براي ما بود؛ زيرا همانطوريکه کاپيتان گفت، 2 ماه قبل در مصر ما دو مرتبه بازي را با نتيجه سه بر صفر واگذار کرده بوديم.

وي در ادامه افزود: از نظر روحي رواني ما مشکلي بزرگ داشتيم؛ زيرا بازيکنان در پي جبران آن شکست بودند و من سعي کردم که آنها را براي اجراي اهدافشان متمرکز نمايم.

معدني در پايان خاطر نشان كرد: آنها بهترين سعي خود را کرده و آن يک شروع خوب براي ما بود./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار