کد خبر:۴۸۸۶۵
جايزه 50 هزار توماني براي ضربه فني در ليگ برتر كشتي
كشتيگيراني كه در رقابتهاي ليگ برتر كشتي آزاد و فرنگي موفق شوند با ضربه فني حريفان خود را شكست دهند، 50 هزار تومان جايزه دريافت مي كنند.
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، كميته ليگ فدراسيون كشتي اعلام كرد: كشتيگيراني كه در رقابتهاي ليگ برتر كشتي آزاد و فرنگي موفق شوند با ضربه فني حريفان خود را شكست دهند در پايان همان مبارزه مبلغ پنجاه هزار تومان بعنوان جايزه دريافت ميكنند.
همچنين داوراني كه قضاوت آنها در رقابتهاي ليگ دچار مشكل نباشد 20 هزار تومان جايزه نقدي دريافت ميكنند.
ليگ برتر كشتي آزاد و فرنگي از روز دوم آذرماه به صورت همزمان آغاز ميشود. /انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا