بسيج دانشجويي، دانشگاه را با آرمان هاي امام(ره) و انقلاب گره مي زند
به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از شيراز، سيد يدالله حسيني صبح امروز در نشست خبري هفته بسيج در سالن اجلاس بسيج دانشجويي دانشگاه های استان فارس گفت: حرکت بسيج در دانشگاه ها، مطالبه گري گفتمان امام(ره)، انقلاب و رهبري بوده است.
وي ادامه داد: بسيج دانشجويي اين حرکت را منطبق با استدلال دنبال مي کند و مخالف با هر گونه حرکت اغتشاشگرانه و تخريبي است.
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه های استان فارس با بيان اينكه برنامه هاي هفته بسيج، پيش زمينه اي براي برگزاري برنامه هاي 16 آذر است، تصريح کرد: با برگزاري همايش ها به تبيين و تحليل چرايي 16 آذر به عنوان روز دانشجو در جهت مقابله با نفوذ بيگانه و دخالت استکبار آن روز در عرصه داخلي و سياسي ايران مي پردازيم.
حسيني از 16 آذر به عنوان نمادي از استقلال خواهي و استکبارستيزي دانشجويان ايران نام برد.
وی با اشاره به بيانات امام(ره) مبني بر اينكه دانشگاه مبدا تحولات است، اظهار داشت: بسيج دانشجويي، دانشگاه را با آرمان هاي امام(ره) و انقلاب گره مي زند.
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه های فارس تقويت جبهه دانشجويان در مقابله با جنگ نرم، شناخت دشمن و کارکردهاي آن و اتخاذ برنامه هايي مبتني بر عرصه پيچيده جنگ فرهنگي و سياسي را رويکرد بسيج دانشجويي فارس در هفته بسيج دانست.
وي چهار رويکرد اعتقادي –فرهنگي، علمي، سياسي و ورزشي را از محورهاي برنامه هفته بسيج دانست و گفت: بنا بر اين محورها، برگزاري يادواره شهدا، اردوي حج عاشورايي، جشنواره قرآني دانشجويان پيام نور فارس، هشتمين جشنواره ممتازان، مبتکران و نخبگان بسيج دانشجويي فارس، ميزگرد سياسي، مناظره و نشست هاي سياسي، برگزاري کوهپيمايي هفته بسيج، مسابقات ورزشي و همايش زن و جلوه هاي ايثار از جمله برنامه هاي بسيج دانشجويي دانشگاه های استان فارس است.
حسيني يادآور شد: نزديک به 70 هزار نفر از دانشجويان دانشگاه هاي استان فارس که بيش از يک سوم جمعيت دانشجويي فارس مي باشند، عضو خانواده بزرگ بسيج دانشجويي فارس هستند./انتهاي پيام/