کد خبر:۴۸۹۶۷
رقابت هاي تير و کمان آسيا
رقابت نمايندگان ايران براي تصاحب دو مدال برنز
دو ورزشکار ايران با صعود به مرحله رده بندي رقابتهاي تيراندازي با کمان قهرماني آسيا براي کسب نشان برنز رقابت مي کنند.
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، ليلا حليميان در رشته کامپوند زنان در مرحله حذفي رقابتهاي تيراندازي با کمان آسيا با شکست 111 به 112 برابر نماينده کره در مرحله نيمه پاياني به ديدار رده بندي راه يافت.
همچنين مجيد قيدي در نيمه نهايي رشته کامپوند 112 به 113 مغلوب حريفي از اندونزي شد و به رده بندي راه يافت تا همانند حليميان شنبه براي کسب نشان برنز رقابت کند.
نادر منوچهري، ميلاد وزيري، کيوان رياضي و حمزه صفايي و همچنين آرزو حيدري، زهرا دهقان، زهرا شمسي و ياسمن شيريان با شکست برابر حريفان خود از رقابتهاي ريکرو حذف شدند.
رقابتهاي ريکرو و کامپوند تيمي اين مسابقات فردا پيگيري ميشود ./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا