کد خبر:۴۹۰۲۲
مراسم اختتاميه نوزدهمين كنگره سراسري چشم پزشكي ايران برگزار شد
نوزدهمين كنگره سراسري چشم پزشكي ايران كه به همت دانشگاه تهران و انجمن چشم پزشكي برگزار شده بود، عصر ديروز در سالن همايشهاي رازي به كار خود پايان داد.
به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، نوزدهمين كنگره سراسري چشم پزشكي ايران از 28 آبان با هدف ارائه روش هاي جديد درماني و تبادل اطلاعات بين متخصصان داخلي و خارجي برگزار شده بود.
همزمان با برگزاري نوزدهمين كنگره سراسري چشم پزشكي ايران، 25 كارگاه با عناوين چشم اشكبار، انتخاب لنز داخل چشمي، آب سياه، ناخنك و غيره برگزار شد.
لازم به ذكر است، اين كنگره براي چشم پزشكان داراي 12 امتياز بازآموزي بود./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا