دهمين كنگره سراسري بيوشيمي به كار خود پايان داد
کد خبر:۴۹۰۲۳

دهمين كنگره سراسري بيوشيمي به كار خود پايان داد

دهمين كنگره سراسري بيوشيمي و سومين كنگره بين‌المللي بيوشيمي و بيومولكولي عصر روز گذشته در دانشگاه علوم پزشكي تهران پايان پذيرفت.

به گزارش خبرنگار علمي «شبكه خبر دانشجو»، مراسم اختتاميه دهمين كنگره سراسري بيوشيمي و سومين كنگره بين المللي بيوشيمي و بيولوژي مولكولي كه به همت دانشگاه علوم پزشكي تهران و انجمن بيولوژي در حال برگزاري بود، عصر روز گذشته در سالن ابن سيناي دانشگاه علوم پزشكي تهران به كار خود پايان داد.

بنا بر اين گزارش، اين كنگره طي چهار روز از 25 تا 28 آبان در دانشگاه علوم پزشكي تهران برگزار شد.

در اين كنگره مهماناني از كشورهاي بلاروس، انگليس و پاكستان حضور داشتند.

بر اساس اين گزارش، بيولوژي مولكولي، بيوشيمي گياهان دارويي، مباني مولكولي بيماري ها، بيوتكنولوژي و نانوتكنولوژي رشته هاي وابسته به بيوشيمي از محورهاي اين كنگره چهار روزه بود.

لازم به ذكر است، اين كنگره داراي سه تا 12 امتياز بازآموزي بود./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار