تراكتورسازي، نمايندهاي شايسته براي تبريزي ها
به گزارش خبرنگار ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، نيم فصل ليگ نهم خليج فارس با تمامي فراز و فرودهايش به پايان رسيد و تمام تيم ها به تعطيلات رفتند تا بتوانند با برنامهريزي جديد، خود را براي نيم فصل دوم آماده كنند.
در اين تحليل، تصميم برآن گرفته شد تا نگاهي اجمالي به عملكرد تيم هاي حاضر در ليگ برتر داشته باشيم.
تراكتورسازي تبريز
تنها نماينده مردم آذري زبان در ليگ برتر، با غيرتي كه بازيكنان و مربيان اين تيم از خود نشان دادند، توانست همه نگاه ها را به خود معطوف، و با 23 امتياز رتبه نهم جدول را از آن خود كند.
كمالوند، سرمربي جديد و باآتيه فوتبال ايران توانست فعل «خواستن» را صرف كند و با ارائه بازي هاي زيبايي كه شاگردانش به انجام رساندند، عنوان پرشمارترين و پربيننده ترين تيم ليگ برتر را به خود اختصاص دهد.
تراكتورسازي که اولين سال حضورش در ليگ برتر تجربه مي كند، توانست با شش برد، پنج باخت و پنج تساوي و با 23 امتياز، بالاتر از تيم هايي همچون سايپا و فولاد قرار بگيرد.
تراكتورسازي با بازي هاي درخشاني كه در طول نيم فصل انجام داده، به راحتي مي تواند در نيم فصل دوم حرف هايي براي گفتن داشته باشد و از همين الان براي حريفان خود خط و نشان بكشد.
بايد ديد که تراكتور مي تواند به روند رو به رشد خود در نيم فصل دوم ادامه دهد و طرفداران بي شمار خود را بيش از پيش خوشحال کند.
استقلال اهواز
پس از فراز و فرودهاي اين تيم در فصل قبل، همگان انتظار داشتند كه تيمي متفاوت تر از فصل قبل را از استقلال اهواز ببينند.
عزيزي، سرمربي پرحاشيه اين تيم نتوانست پاسخگوي انتظارات هواداران باشد و با نتايج ضعيفي كه در شروع نيم فصل كسب كرد، خيلي زود از سرمربيگري استقلال استعفا داد تا اين تيم بيشتر به دره سقوط از ليگ برتر نزديك نشود.
با تغيير سرمربي اين تيم، استقلال اهواز تا حدودي توانست امتيازهاي از دست رفته را جبران کند و در آخرين فصل با 21 امتياز كه حاصل پنج برد، شش تساوي و پنج باخت بود، جايگاه دهمي ليگ را از آن خود کند و چشم انتظار به نيم فصل دوم و روزهاي پيش رو داشته باشد./انتهاي پيام/