کميته پزشکي فدراسيون فوتبال دوپينگ فوتباليست ها را بررسي مي کند
به گزارش گروه ورزشي «شبکه خبر دانشجو»، احمد هاشميان گفت: دومين جلسه مسئولان سازمان تربيتبدني با مسئولان فدراسيون فوتبال و ستاد ضد دوپينگ که اين هفته برگزار شود در اين مورد تصميم گيري مي شود.
وي افزود: اينکه رئيس فدراسيون پزشکي اعلام کند که مسئوليت بررسي و تحقيق دوپينگ فوتبال را از اين فدراسيون گرفته ايم صحيح نيست.
هاشميان گفت: براي اگاهي کامل از اين مسئله تلاش کرديم با عليمرادي، رئيس فدراسيون پزشکي و طباطبايي، دبير ستاد مبارزه با دوپينگ از طريق روابط عمومي فدراسيون پزشكي گفتوگو کنيم اما آقايان تمايلي به پاسخگويي نداشتند.
يادآور مي شود، بعد از جلسه 27 آبان مسئولان سازمان تربيت بدني با مسئولان ستاد ملي مبارزه با دوپينگ و مسئولان فدراسيون فوتبال اعلام شد از اين پس اختيار آزمايش دوپينگ اهالي فوتبال به ستاد ملي مبارزه با دوپينگ سپرده مي شود كه اين خبر با واكنش منفي اهالي فوتبال همراه شد./انتهاي پيام/