نشست خبري جهادگران علم و فناوري در حوزه بسيج دانشجويي برگزار شد
کد خبر:۴۹۱۴۶

نشست خبري جهادگران علم و فناوري در حوزه بسيج دانشجويي برگزار شد

كنفرانس خبري جهادگران علم و فناوري در حوزه بسيج دانشجويي، عصر امروز با حضور نخبگان و برخي از مسئولان كشوري در مركز فرهنگي - دانشجويي 13 آبان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار عملي «شبكه خبر دانشجو»، اين كنفرانس كه با حضور دكتر كوچك‌زاده، نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي؛ دكتر نبوي، معاون فناوري و نوآوري بنياد ملي نخبگان؛ دكتر تولايي، رئيس سازمان بسيج علمي كشور و جمعي از نخبگان برگزار شد، نخبگان به بيان مشكلات و موانع رشد و توسعه علمي كشور و همچنين به ارائه پيشنهادات خود براي رفع اين مسائل پرداختند.

بر اساس اين گزارش، دكتر كوچك‌زاده، دكتر تولايي و دكتر نبوي در ادامه اين كنفرانس، به سوالات نخبگان، پاسخ دادند.

لازم به ذكر است، در آغاز اين مراسم، نخبگان، گزارشي از فعاليت‌ها و دستاوردهاي علمي خود را ارائه كردند./انتهاي پيام/

پربازدیدترین آخرین اخبار