دولت پول داشت اما حقوق بازنشستگان را تا روزِ آخر نداد!
فروزنده:
لطف الله فروزنده گفت: در حال حاضر حقوق مدیران شرکت‌ها و مدیران عالی دولت روحانی بسیار بالاست و حقوق بازنشستگان در برابر آن ناچیز است. جالب اینجاست همین حقوق بازنشستگان هم در روز آخر سال پرداخت میشود!
تعداد نظرات: ۴
یک معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
جناب فروزنده اگر این حقوق ناچیز را نمیدادند بهتر از اینکه دادند مگر با700 هزار آدم میشه عید بکنه در مقابل پاداشهای میلیاردی بعضی از مدیران ومسئولین عید برای معلم وکارگر وبازنشسته واقعا سیاه شده با چه روحیه جشن کنیم تنها دولتی که از اول انقلاب نسبت به معلمین وکارگران وبازنشستگان بی تفاوت است همین دولت یازدهم است حتی رهبرفرزانه انقلاب بارها نسبت به وضع بدمعیشتی معلم وکارگربه دولت تذکر فرمودند انگار گوشهایشون پنبه گذاشتن آقایون!
بازنشسته
Germany
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
معلم بازنشسته ناحیه یک تبریز الان ساعت 3.5 94.12.29حقوق واریز نشده کو تدبیر کو امید پایان سال با هزار خرج مجارج خدایا اههههههههههههههه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
با سلام حقوق فرهنگیان شاغل تبریز هم روز جمعه واریز شد در حالیکه حقوق اداره پست 13 واریز شده و در 24 علاوه بر عیدی کارکنان یک عیدی به میزان 1200000تومان واریز کرده اند چرا برای آنها دارند فقط برای اموزش و پرورش ندارند اینها می خواهند به قشر معلم که تنها در امدشان حقوق ناچیزشان هست نشون بدهند یه وقتهایی هوس تحصن به سرتون نزنه حق الزحمه خرداد 94 هم مونده
موسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
دولت تدبیر و کلید با این کارها میخواهد مظلوم نمائی کند و بگوید هنوز بدبختی کارهای احمدی نژاد را میکشیم ولی کسی نیست بگه 100 روزه احمدی نژاد باید کارهاش تمام میشد الآن چند روز گذشته؟ برجام قرار بود تمام مشکلات حتی آب مردم را حل کند چی شد؟
همه وعده و امید بود؟
ارسال نظرات