کد خبر:۵۰۶۳۰۶

تاکنون دو بار بیلبوردهای «بادیگارد» شبانه تخریب شده است/ هویت و انگیزه عاملان مشخص نیست

مسئول خانه طراحان انقلاب اسلامی گفت: در روزهای گذشته شاهد دومین مرتبه هجوم به بیلبوردهای تبلیغاتی فیلم سینمایی «بادیگارد» بوده ایم که هر چند مشخص نیست عاملان این حمله ها چه کسانی هستند اما تا کنون دو مرتبه به این بیلبورد ها هجوم برده اند.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، عباس صانعی مسئول خانه طراحان انقلاب اسلامی گفت: در روزهای گذشته شاهد دومین مرتبه هجوم به بیلبوردهای تبلیغاتی فیلم سینمایی «بادیگارد» بوده ایم که هر چند مشخص نیست عاملان این حمله ها چه کسانی هستند اما تا کنون دو مرتبه به این بیلبورد ها هجوم برده اند.

 

صانعی افزود: پس از آن که دو هفته پیش برای نخستین بار تعداد زیادی از بیلبوردها به صورت شبانه پایین کشیده شده بود از سازمان زیباسازی شهرداری تهران موضوع را جویا شدیم که آنها نیز ضمن ابراز بی اطلاعی از عاملان این حادثه، با سعه صدر نسبت به ترمیم این جایگاه ها اقدام کردند.

 

مسئول خانه طراحان انقلاب اسلامی ادامه داد: آخرین مرتبه هجوم به بیلبوردها هم مربوط به بامداد پنجشنبه هفته گذشته است که تعدادی از بیلبوردها مجددا پایین کشیده شد که مهم ترین آنها بنر بزرگ حوالی پل چوبی بود که اتفاقا بسیار منظم و دقیق پایین کشیده شده بود و احتمالا با کاتر بریده شده و اثری از پاره پاره شدن بنر وجود نداشت و کل بنر بود که پایین آورده شده بود.

 

صانعی افزود: البته تغییرات در سطح تبلیغات امری عادی است و ممکن است هر چند روز یک بار تعدادی از بنرها جابجا شوند اما اتفاقات اخیر تعمدی بوده و مسئولان امر هم ضمن بی اطلاعی از این رخدادها از این اتفاق متعحب بوده اند.

 

مسئول خانه طراحان انقلاب اسلامی درباره احراز هویت عاملان این اتفاق تصریح کرد: هنوز مشخص نیست که عاملان این ماجرا چه کسانی بوده اند و چه نیتی برای این کار داشته اند اما آنچه مسلم است این است که برای فیلمی مانند بادیگارد که طبق ضوابط و قوانین رسمی کشور نسبت به تبلیغات در رسانه های رسمی و قانونی اقدام می‌کند، چنین اتفاقاتی می‌تواند تاثیرگزار باشد و امیدواریم دیگر شاهد چنین رخدادهای هنجارشکنانه‌ای نباشیم.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار