انتشار فیش حقوقی چند ده میلیونی معاونان بیمه مرکزی + عکس
انتشار فیش حقوقی چند ده میلیونی معاونان بیمه مرکزی و واکنش های پس از آن حساسیت هایی را در این زمینه ایجاد کرده است.
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
ضاهرا هرکسی که از خدا نترسه وایمان نداشته باشه خودشرو جای خدا وپیغمبر میگذاره وهر چه دلش بخواد میکنه .اخه اصل حقوقش در بالای لیست یکمیلیون ونیم هست با حق جذب وفوقلعاده واضافه کاری کوفت رسانده به شصت ملیون وششصد هزارتومان .این ها را کی گذینش کرده .خیلی صالح اند .البته در مملکت ما از این صالحان فراوان داریم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
خدایا تو این مملکت چه خبره؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
امام علی توی یکی از خطبه هاش میگه هنگامی که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کمرنگ شد اونوقت ظالمان برشما مسلط می شوند و آنگاه هرچه دعا کنید به جایی نرسد مقصر اصلی خودمونیم.خبر خاصی هم نیست . امر به معروف نکردیم ، ستمگران بر ما مسلط شدند
ارشادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
ای وای بر این مملکت !من معلم با 25سال سابقه کمتر از 2میلیون حقوق می گیرم .به خاطر تحریم ها اضافه کار اداری کارشناسان ادارات به یک سوم کاهش یافت (270هزار تومن)و5ماه است هم پرداخت نشده .تحریم در بیمه اعمال نمی شود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
... وای به روزی که بگندد نمک .
مراد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
نظام هماهنگ پرداخت ...
ایثارگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
موضوع حقوق های چند ده میلیونی پدیده جدیدی نیست و ریشه در ریاست مداری در سازمان ها دارد و مختص سازمان مرکزی بیمه هم نیست. در وزارت خارجه نیز من با سی سال خدمت شاهد هستم یک طبقه برگزیده مدیران وجود دارد که همیشه رییس اند و از امتیازات خاص ریاستی برخوردارند. اینها همیشه چه در هنگام ماموریت خارج از کشور به عنوان سفیر یا رییس نمایندگی عمده حقوق حدود پنج -شش هزار یورویی خود را که شامل ضرایب مدیریتی هم هست پس انداز می کنند چون تمام هزینه های آب برق تلفن گاز اجاره منزل اتومبیل همه به عهده دولت است ماموریت هم که تمام شد در مرکز باز رییس و مدیر هستند وبا مزایای خاص آماده می شوند تا جای دیگری سفیر شوند.
ارسال نظرات
captcha