آیا روحانی با فیش‌های حقوقی چند ده‌میلیونی برخورد می‌کند؟
با فرض اینکه میانگین حقوق کارمندان جزء دولت را یک میلیون و پانصد هزار تومان در ماه بگیریم، این کارمندان حدود ۱۸ میلیون از دولت بابت زحمات شبانه‌روزی خود در طول یک‌سال حقوق دریافت می‌کنند. با یک تقسیم ساده مشخص می‌شود فیش حقوقی ۸۷ میلیونی جناب مدیر، معادل حقوق ۵ سال حقوق یک کارمند جرء دولت خواهد بود.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
لطفا به مجموعه این مدیران ، رییس سازمان هدفمندی یارانه ها و معاون پشتیبانی ایشان را که از بیمه ایران به این سازمان مامور هستند و هم ار توبره می خورند و هم آخور اضافه کنید. در سال گذشته اقای ایزدی و اقای دلفراز مجموعا 260 میلیون دریافتی داشته اند در حالی که 23 کارمند رسمی و پیمانی دیگر مجموعا یک میلیارد و صد میلیون . که البته مدیران حلقه انحرافی ایشان که پاداش های آنچنانی می گیرند در این 23 نفر جای دارند.
AZAD
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
دانشج عزیز :سلام، از اینکه مجددا به این موضوع پرداختید واقعا متشکریم. دعای هزاران نفر بیکار وکارگر وکارمند حامی وپشتیبان شماست وبرتر از آن رضای خداست ودیگر اینکه خواست مقام معظم رهبری است که به دانشجویان فرمودند: بحث ها وگفتمانهای شما بی نتیجه وبی تاثیر نیست وتبدیل به مطالبه عمومی میشود ورسانه ها به آن میپردازند وقانون گذاران یا اصلاح قانون ویا وضع قانون جدید مینمایند. خداوند جزای خیر دهد.درخصوص مقوله های ذیل نیز قلم زنی فرمایید:
1-بیکاری
2-قاچاق کالا وعدم اهتمام به مقابله با آن(کلالاهای خ ایران وکوچه گوته)
3-دارائی ها ومالیاتهای نا عادلانه (مالیات بر مصرف بجای ارزش افزوده)
4-روحیه مذموم اشرافی گری که در نهاد وضمیر مدیران دولتی ونیمه دولتی شکل میگیرد.!
5-رعایت مصرف وهزینه کرد دراموال ودارائی
َآزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
کسیکه خود اشرافی گراست واز ارائه لیست اموال ودارائیهای خود وبستگانش به قوه قضائیه طفره رفته ! چگونه میتواند برخورد جدی وموثر با مدیران دستگاههای دولتی خود داشته باشد.!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
این یک طرف ماجراست طرف دیگر ماجرا تلاشی است که درکشور برای پنهان کردن اختلاف طبقاتی فاحش موجود می شود تا شاید بتوان ظاهری اسلامی به این جامعه داد،آیا این واقعا جمهوری اسلامی است؟
ارسال نظرات
captcha