شرایط اقتصادی دولت «سخت» است/ حضور ورزشکاران ایرانی در سطح بین‌المللی سرمایه اجتماعی ملت است
جهانگیری در دیدار با اعضای تیم فوتسال ایران:
معاون اول رئیس جمهور خطاب به اعضای تیم فوتسال ایران گفت: همین کارهایی که شما در سطح بین المللی و آسیایی انجام می دهید و به زودی در سطح جهانی انجام خواهید داد سرمایه های اجتماعی یک ملت است.
تعداد نظرات: ۵
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
جناب آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهوره دولت .... شما نمیخواد به مردم از سرمایه اجتماعی بگی از اون یک میلیارد پاداشت از بیت المال بگو همش سرمردمو به یچیزی گرم کنید تا اون مسئله اصلی از یاد بره دوسه ساله به مردم وعده پوچ میدید خدا بدادتون برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
سه سال حرف!
پاتک
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
نمردیم و دیدیم .کافی است خواهشا .بیش ازین صافکاری .تمیزکاری دولت تدبیر .تنها خواسته و رضایت مردم در این است سال 96 دولت قبلی بیاد برای خراب کاری بیشتر{مسکن مهر.توسعه راهها.عزت واقتدارایرانی.تولیدعلم وادامه چرخه هسته ای.چرخه زندگی مردم و...} واقعا دلمان لک زده به جنب وجوش و تلاش و کوشش.و شمـــاهــا دولت کهکشانی رو با اولین سفینه بومی ایران بفرستیم توی سیارات دیگه تا از تجربیات وزیران با تجربه بهرمندشن واقعا حیف است تو ایران دارین مستهلک میشیداز بس آواره برداری کردید!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
فکر کردی خودشون کار نمیکنن به بقیه اجازه کار میدن!!!! آب دوغ خیار آش به همون خیال باش حزب بختک میدونی چیه؟
کاظمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
بعبارتی می شود اینکه : مردم فقیر جامعه می توانند سرمایه حضور در فوتسال را تن زن بجه خود گرده و شکم آنها را سیر کنند = این یعنی اقتصاد مقاومتیِ دولت و رئیس مبارزه با مفاسد ؟!!!!!!!
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار