کوچک ترین مادر جهان در انتظار فرزند سوم!
کد خبر: ۵۱۴۶۷
مادری که از نوزادش کوتاهتر است؛
استيسي زن 35 ساله‌ 73 سانتيمتري است که داراي 2 فرزند بوده و درحال حاضر منتظر تولد سومين فرزندش مي‌باشد؛ او لقب کوچک ترین مادر دنیا را به خود اختصاص داده است.
۱۸ آذر ۱۳۸۸ - ۰۰:۴۹

به گزارش گروه پاتوق شیشه ای «شبکه خبردانشجو»، استيسي زن 35 ساله‌اي است که داراي 2 فرزند بوده و درحال حاضر منتظر تولد سومين فرزندش مي‌باشد اما نکته اي وجود دارد: او از نظر جسماني دچار مشکل مي‌باشد و عنوان کوتاه‌ترين و کوچک‌ترين مادر جهان را به خود اختصاص داده است.

او با قدي 73 سانتي‌متري از بيماري Osteogenesis Imperfecta شکنندگي استخوان‌ها و همچنين از توسعه نيافتگي ريه‌هايش رنج مي‌برد اما هيچ کدام از اين مشکلات باعث نشد که او از تصميمش براي مادر شدن کوتاه بيايد.

استيسي و همسرش در کنتاکي امريکا زندگي مي‌کنند.

او درمورد آشنايي‌شان مي‌گويد که هر دو در سال 2000 سوپر مارکت کار مي‌کردند و بايکديگر آشنا شدند و در سال 2004 ازدواج کردند.

استيسي مي‌گويد: پزشکان به ما گفتند که امکان بچه دار شدن براي من وجود ندارد، چرا که امکان داشت رشد بچه در بدن من صدمه شديدي به اعضا بدنم وارد کند. پس از اين صحبت‌ها من بسيار ناراحت شدم اما اميدم را از دست ندادم.

پس از 8 ماه من باردار شدم! خبري که باعث تعجب همه دوستان و پزشکان شد. آنها تمام تلاش خود را کردند حتي به من گفتند که درصورت ادامه اين وضع من خواهم مرد اما من تصميم خودم را گرفته بودم و تلاش‌هاي آنها نتيجه نداد.

پس از 28 هفته پزشکان با عمل سزارين اول فرزند اين زن را در سال 2006 به دنيا آوردند.

تولد اين دختر شادي بسياري را براي اين خانواده همراه داشت اما آنها متوجه شدند که دخترشان وضعيت استيسي را به ارث مي‌برد و به رشد طبيعي دست پيدا نخواهد کرد.

درمورد بارداري دومش ميگويد: وضعيت بسيار بدي بود، پزشکان به هيچ وجه اجازه نمي دادند که من فرزندم را به دنيا بياورم اما بازهم من ايمان داشتم که مي‌توانم. به آنها گفتم که خدا اين معجزه را براي من انجام داده است و من آن را ادامه خواهم داد.

فرزند دوم او در هفته 34 به دنيا امد، دختري که در هنگام زايمان، نيمي از بدن مادر خود را اشغال کرده بود. اينبار شانس به آنها رو کرده بود چرا که فرزند دوم آنها کاملا سالم و مانند يک کودک طبيعي مي‌باشد.

هم اينک او منتظر تولد سومين فرزند و اولين پسر خود مي‌باشد. بايد منتظر ماند و ديد که آيا اين پسر هم مانند مادر خود مي‌باشد يا زندگي طبيعي مثل پدرش خواهد داشت؟/انتهای پیام/

گزارش خطا
ارسال نظرات