چرا آوای عبور از روحانی بلندشده است؟
در آستانه ۲۴ خرداد؛
حسن روحانی باید خود را برای یک آزمون دیگر در خرداد ۹۶ آماده کند، زمانیکه ۴ سال کارنامه اجرایش پیش روی مردم قرار گرفته است.
تعداد نظرات: ۱۳
ناشناس
Italy
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
ناکارآمد ترین دولت تاریخ ایران بعد از قاجار دولت ایشان است
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
دروغ‌های را گفته که هرگز نتوانست عملی کند، چون برنامه‌ای نداشت و امیدش به برجام بود که برای او نافرجام شد. انشاالله هرچه زودتر از شر این دولت ترسو و بی‌برنامه خلاص شویم.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
ملت از اخبارهای دروغ یا غلو امیز خسته شده اند جناب اقای دولت .
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
از این آواها زمان خاتمی و احمدی نژاد هم بلند شده بود ولی دور دوم هر جفتشون رای اوردند بازار گرمی شیوه های مختلف داره و این یکی از قدیمیهاشه.
مسعود احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
ما هنوز از طرفداران این دولت هستیم شما هر چی می خواهین زدش بگوید ما هشت سال زجر از دست احمدی نژاد نکشیدیم که باز هم بیایم رای به یک اصول گرای دیگه یا احمدی نژاد بدیم این دولت کارهای زیادی انجام داده مثلا تمام کسانی که احمد نژاد ازمون استخدامی گرفت ولی ولشون کرد به امان خدا این دولت با تدبیر و برنامه مدون همشونو استخدام کرد جلوی ریخت و پاش گرفت دست مفاسد اقتصادی که در دولت قبل دست در جیب مردم کرده بودن و انهارو چپاول می کردن رو کرد مثل زنجانی و رحیمی و بقایی و خاوری و پدیده شاندیز و ضراب و دومیلیارد دلار پول دارو و پول های این ملت که به کشور جیبوتی دادن و دانشگاه ایرانیان که هزار میلیارد از خزانه برداشتن دانشگاه بزنن دانشگاه که نزدن پولم برگشت نخورد چون برا انتخاباتشون لازم داشتن


ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
بله بله شما درست می فرمایید...!
من یکی از نفراتی هستم که پرونده تبدیل وضعیت شغلی ام در دوره احمدی نژاد مطرح شد. حتی در مصاحبه هم قبول شدم ولی همین آقای روحانی دستور لغو تمام تبدیل وضعیت ها رو داد. وهنوز که هنوزه هیچ خبری نشده.
احتمالاً حضرتعالی جزء اون عده محدود از مرفهان بی درد جامعه هستی که اینطوری قربون صدقه ی این دولت و حزب اصلاح طلب میری...!؟
شما ها میخواید سرتون رو بکنید زیر برف، مشکلی نیست ولی فکر نکنید که مردم جامعه مثل شما خودشون رو زدن به خواب.
مرادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
این همه که گفتی از کجات در آوردی توحتی نمیدونی که این دولت فخیمه چه با سهامداران چدیده در آورد کمی مطالعه بد نیست
ناشناس
Spain
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
آنچه که آقای روحانی را زمین خواهد زد, عدم اصلاحات سامانه دولتی, فساد گسترده دستگاه اداری کشور, و نداشتن یک برنامه درست و منطقی و همه شمول برای برون رفت از رکود، در کنار کارشکنی پنهان و آشکار بعضی از نهادهاست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
بخاطراینکه مفسدان حکومتی وخودیهای امتیازی ازدست روحانی ناراحتند
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
انصافا برای خودتان بشمارید دولت راستگویان تا حالا چند حرف راست زده و چند حرف دروغ - چند قرارداد غیر محرمانه و محرمانه داشته - تاثیر این قراردادها چه بوده - یارانه چه کسانی را قطع کرده (پولدار و غیر پولدار) - چند کشور کوچک(نخودی) و بزرگ علیه جمهوری اسلامی موضع خصمانه و دوستانه داشته اند - در فروش نفت و اضافه تولید منافع کشور را مد نظر قرار داد یا منافع امریکا و غرب را که باعث شد قیمت نفت همچنان پایین بماند - در سیاست خارجی چقدر موفق بود یا هماهنگ با کدخدا بود - خطوط قرمز نظام را به چه اندازه رعایت کرد - حقوق شخص رئیس جمهور و وزرا چقدر بوده و اکنون چقدر است - هزینه های دولت چند صد در صد اضافه شد و برای چه منظور - چند کارخانه تعطیل شده و یا چند کارخانه راه اندازی شده - لطفا مطالعه کنید و سپس
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
به حول و قوه الهی که این آوا بلند و بلندتر شود ولی نه به نفع کسانی که میخواهند به جای روحانی بدتر و ترسوترش رو به ملت تحمیل کنن . خدایا ترا قسم میدهم به این ماه عزیز که مصداق آیه والله خیر الماکرین را در مورد این افراد محقق کنی که ملت ما ملت مظلوم و ستمدیده اما سربلند و با غیرت است.خون شهیدان ما رسوا کننده هر شر و آفتی برای این انقلاب اسلامی عزیزمان است.خائنین به انرژی هسته ای خائنین به ملت هستند . 10 نسل اطرافشون همین حالا یکیشون برای دفاع از حرم در عراق یا ... نرفته و نمیره . اینها به همه جا خائنن حتی به کارگرای کارخونه ارج . خدایا شر اشرار رو به خودشون برگردون .
محسن از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
اگر ملت از رانت - دلالی ارز - قراردادهای چند دهها میلیاردی جناب فریدون خان و خانواده ایشان منظور برادر دکتر حقوقدان و ریاست جمهور حسن روحانی انجام شده مطلع شوند چه واکنشی خواهند داشت ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
دلم برای حضرت آقا خیلی می سوزه با این افرادی که دور و برش هستند.
از هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد و اینم از روحانی .

آهای هموطنا!! بصیرت بصیرت
ارسال نظرات
captcha