کد خبر:۵۱۹۳۸۹

آغاز تبلیغات تلویزیونی «بارکد» / رسانه ملی«بارکد» را تشویق کرد

مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران گفت: با توجه به عدم پخش تیزر «بارکد» در شبکه های ماهواره ای این فیلم مورد تشویق رسانه ملی قرار گفت و تعدادی تیزر رایگان به فیلم اختصاص یافت.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو؛ علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره تبلیغات این فیلم در رسانه ملی گفت: فیلم به دلیل نداشتن هیچ تبلیغی در شبکه های ماهواره ای مورد تشویق رسانه ملی قرار گرفت و تعدادی تیزر به صورت رایگان به فیلم اختصاص یافته است.

 

وی در ادامه توضیح داد: امیدوارم رسانه ملی این نوع تشویق ها و نگاه درست به سینمای کشور را ادامه دهد و شرایطی ایجاد کند که تهیه کنندگان و صاحبان آثار علاقه ای به ارایه تبلیغ به شبکه های ماهواره ای نداشته باشند . تاثیری که رسانه ملی برروی مخاطب دارد به مراتب بیشتر از تاثیر ماهواره است به همین دلیل پخش تبلیغات از رسانه ملی از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

سرتیپی درباره آغاز تبلیغات فیلم «بارکد» توضیح داد: تیزر فیلم «بارکد» آماده شده است که زمان آن 25 ثانیه است و از امشب در رسانه ملی پخش خواهد شد.

 

بنابراین گزارش، بسیاری از فیلم های سینمایی از شبکه های ماهواره ای برای تبلیغ آثار سینمایی خود استفاده کردند که به تازگی با حکم دادستانی نمایش فیلم سینمایی «عادت نمی کنیم» متوقف شد و با تعهد تهیه کننده فیلم دوباره اکران شد. گفته می شود تعدادی از تهیه کنندگان نیز که به دادگاه فرهنگ و رسانه احضار شدند با وثیقه آزاد شدند.

 

منبع:‌فارس

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار