همشهری‌های برادر رئیس‌جمهور در بانک ملت چه می‌کنند؟
همزمان با غیبت چند هفته‌ای حسین فریدون، شنیده شده است که معاون مدیرعامل یکی از بانک‌های بزرگ کشور نیز برای مدتی در محل کار رؤیت نشده است.
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
بحران سکه و ارز کار خود این آدم بود، زمانی ایشان یک شبکه مافیایی و دلال بازی سکه و ارز براه انداخته بود و همین طور امثال ایشان و مملکت را دچار مشکل و بحران کرده بودند کار و کاسبی عملاً مختل شده بود، کار من فنی اما اجناس مصرفی را مغازه دار نمیداند چون ساعتی قیمت‌ها بالا میرفت و با تلفن آخرین قیمت می پرسیدند بعد به ما میفروختند در این سه سال فجایع مالی اتفاق افتاده که بعداً آثارش را بیشتر حس خواهیم کرد البته مقصرش خود مردم هستند که بارها به این جماعت رای دادند و ضربه آنرا هم همگی خورده ایم.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
دولت تدبیر و امید ههههه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
سری بزنین به آغاز این پاداشها و میلیاردهایی که در سالهای 90 و 91 در بانکها و خودروسازان داده شده
روزنامه ایران را هم مطالعه بفرمایید
سید جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
دوست عزیز. اگر فرض کنیم که حرفهای شما درست باشه. به قول همه کارشناسان اون موقع پول نفت توی مملکت ریخته بود و تحریمهاکمتر بود. نه مثل الان که به قول بعضی ها خزانه خالیه و مشکلات مملکت فراوان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
نوش جونشون.اونقدر بخورن که بترکن.بعدش چی؟هیچی عزیزم میخوابن تو 1 متر جا که همه نه بیشتر دارن نه کمتر و همه یکسان.اما بعدش ... آی حال میده.تازه بگذریم از اینکه بعضیا اونقدر چاپیدن که دریغ ازاینکه بتونن لذت خوردن رو تو دنیا ببرن.چرا؟ عزیزم چون جهز هاضمه اونا باهاشون همراه نمیشه و چون نمیتونن دفع کنن مجبورن نخورن و از خوردن آب دوغ خیار ما حسرت میخورن.آی دیدن داره لب و لوچه اونا...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
هر دم از اين باغ بري مي رسد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
سلام
اینکه یهویی مدیر عامل بانک ملت اومد گفت زوج های جوان برای دریافت تسهیلات 10 میلیونی به شعب بانک ملت مراجعه کنند پس بگو از کجا آب می خورده واقعا من تعجب کرده بودم؟
ارسال نظرات