به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو؛ حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره نحوه توزیع فیلم سینمایی «دزد و پری» گفت: فیلم سینمایی «دزد و پری» برای گروه سنی کودک و نوجوان آماده شده و فیلمی شاد و مفرح مناسب خانواده ها است . آماده سازی فیلم برای اکران کمی به طول انجامید و از روز پنج شنبه فیلم اکران شد.
وی ادامه داد: فیلم های گروه سنی کودک و نوجوان نیاز به تبلیغات مناسب و زمان بیشتری برای دیده شدن از سوی مخاطب دارد. از روز پنج شنبه تیزرهای تبلیغاتی فیلم آغاز شد و امیدواریم با تبلیغات مناسب و گذشت یک هفته از اکران فیلم جای خود را باز کند و با اقبال مناسب مواجه شود.
اسماعیلی در ادامه درباره تعداد سالن های فیلم گفت: هم اینک در 20 سالن سینما در تهران به روی پرده رفته است و تنها شهرستانی که فیلم در آن به نمایش درآمده مشهد است که در روزهای آتی تعداد شهرستان ها بیشتر خواهد شد. رایزنی های لازم در حال انجام است تا بتوانیم شرایط مناسب برای کودکان پیش دبستانی، دبستان و مهدکودک ها را برای دیدن فیلم در سانسهای صبح فراهمآوریم.
وی درباره فروش فیلم توضیح داد: فیلم ظرف دو روزنمایش (پنج شنبه و جمعه) به فروش 30 میلیون تومان دست یافته است که برای فیلم شروع خوبی به شمار می آید.
بنابراین گزارش، فیلم «دزد و پری» که فضایی مفرح، موزیکال و مطلوب خانواده ها دارد، ماجرای یک نظامی بازنشسته را روایت می کند که مجبور میشود به مدت 24 ساعت مدیریت مهدکودک دخترش را انجام دهد و در همین 24 ساعت است که ماجراهای عجیب و غریبی برای وی و کودکان حاضر در مهدکودک روی می دهد.
منبع:فارس