کد خبر:۵۳۰۲۸۵

برگزاری همایش راهکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش/ شهرام جزایری به عنوان نخبه اقتصادی سخنرانی می‌کند!

همایش راهکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش ۲۱ مرداد به همت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو ،صبح امروز نشست خبری همایش راهکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش در پژوهشکده فناوری اطلاعات دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

 

در این نشست محمدصادق مالکی، دبیر کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی ایران به اهداف برگزاری این کنسرسیوم اشاره کرد و گفت: ما در کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی در ایران با مخاطب قرار دادن مدیران و صاحبان کسب و کارها، اقدام به برگزاری همایش راهکارهای نوین بازاریابی و افزایش فروش کردیم تا بتوانیم بخشی از این خلا بزرگ کسب و کارها را به آنها نشان دهیم و علاوه بر جنبه تلنگر به آنها، دریچه ای به دنیای جدید بازاریابی را به روی آنها بگشاییم.

 

وی تاکید کرد: اعتقاد داریم این همایش با بهره گیری از برترین اساتید و متخصصان حوزه اقتصاد و بازاریابی و برگزاری کارگاه های تخصصی آموزشی در حاشیه آن، می تواند راهگشای موفقی برای صنعت و اقتصاد و شرکت های دانش بنیان و همین طور شرکت های نوپا و استارتاپ ها باشد و در نهایت معتقدیم این همایش برای تمام بنگاه های اقتصادی ما اعم از بزرگ و کوچک و نوپا بسیار ضروری و مفید خواهد بود.

 

مالکی به تشریح محورهای اصلی برگزاری این کنسرسیوم پرداخت و افزود: معرفی برندهای جدید بازاریابی در دنیا، شیوه های جذب و وفادارسازی مشتریان و ساخت مشتری، راهکارهای ایجاد هویت برند با رویکرد افزایش فروش، آشنایی با شیوه های طراحی و اجرای کمپینهای تبلیغاتی آنلاین با رویکرد افزایش فروش، بازاریابی برای جذب سرمایه، بازاریابی با رویکرد صادرات خدمات و تولیدات، بازاریابی برای افزایش توسعه بازار، به کارگیری هوش اقتصادی در بنگاه ها با رویکرد افزایش سود، شیوه های جدید قیمت گذاری کالا یا خدمات و معرفی ابزارهای بازاریابی دیجیتال و اهمیت آن، از جمله محورهای اصلی برگزاری این کنرسیوم می باشد.

 

دبیر کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی ایران با اشاره به رهنمودهای رهبری درباره اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: بدون شک تجارت الکترونیکی یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی است و من معتقدم حلقه مفقوده اقتصاد ما بحث فروش و بازاریابی است.

 

وی درباره حضور شهرام جزایری به عنوان سخنگو در این کنسرسیوم توضیح داد: حضور وی به این دلیل است که از هوش اقتصادی بالا برخوردار است و سوابق ایشان به حق یا ناحق تمام شده است. وی در سن 25 سالگی تعداد زیادی شرکت داشته که مدیریت می کرده و سوابق عالی وی در حوزه اقتصاد باعث شد که در این همایش به سخنرانی بپردازد.

 

در ادامه حمیدرضا اسماعیل خو، متخصص بازاریابی دیجیتال درباره حضور مایکل لندر گفت: مایکل لندر، سخنران برتر حوزه مارکتینگ و برنده بهترین سخنران آموزشی در این حوزه است. این همایش به سمت کسب و کارهای دیجیتالی و گرافیکی هدایت شده و تجارت الکترونیکی یک ابزار نیست، بلکه یک استراتژی است و در دنیای امروز دیگر بحث کسب و کار الکترونیکی مطرح نیست، بلکه بحث امروز بازاریابی دیجیتالی است.

 

وی به زیرساخت فرهنگی اشاره کرد و گفت: چون هرم جمعیتی ایران در حال جوان شدن است، مسلما فرهنگ دیجیتالی کم کم در میان مردم جا می افتد، ولی مهمترین مبحث برای استفاده از کسب و کارهای الکترونیکی زیرساخت فرهنگی است.

 

متخصص بازاریابی دیجیتال در پایان خاطر نشان کرد: همایش بزرگ راهکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش 21 مرداد از ساعت ۸ تا ۱۹  با سخنرانی مایکل لندر، سخنران برتر حوزه مارکتینگ؛ شهرام جزایری، به عنوان نابغه فروش و اقتصاد؛ مهدی جبرائیلی، نابغه اقتصادی و تجارت بین الملل؛ حسین طاهری، مدیر هلدینگ 128؛ حمیدرضا اسماعیل خو، دکترای تخصصی مدیریت اجرایی و محمدصادق مالکی، دبیر کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی ایران در سالن همایش های کتابخانه ملی برگزار می شود.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار