اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو ،صبح امروز نشست خبری همایش راهکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش در پژوهشکده فناوری اطلاعات دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.
در این نشست محمدصادق مالکی، دبیر کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی ایران به اهداف برگزاری این کنسرسیوم اشاره کرد و گفت: ما در کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی در ایران با مخاطب قرار دادن مدیران و صاحبان کسب و کارها، اقدام به برگزاری همایش راهکارهای نوین بازاریابی و افزایش فروش کردیم تا بتوانیم بخشی از این خلا بزرگ کسب و کارها را به آنها نشان دهیم و علاوه بر جنبه تلنگر به آنها، دریچه ای به دنیای جدید بازاریابی را به روی آنها بگشاییم.
وی تاکید کرد: اعتقاد داریم این همایش با بهره گیری از برترین اساتید و متخصصان حوزه اقتصاد و بازاریابی و برگزاری کارگاه های تخصصی آموزشی در حاشیه آن، می تواند راهگشای موفقی برای صنعت و اقتصاد و شرکت های دانش بنیان و همین طور شرکت های نوپا و استارتاپ ها باشد و در نهایت معتقدیم این همایش برای تمام بنگاه های اقتصادی ما اعم از بزرگ و کوچک و نوپا بسیار ضروری و مفید خواهد بود.
مالکی به تشریح محورهای اصلی برگزاری این کنسرسیوم پرداخت و افزود: معرفی برندهای جدید بازاریابی در دنیا، شیوه های جذب و وفادارسازی مشتریان و ساخت مشتری، راهکارهای ایجاد هویت برند با رویکرد افزایش فروش، آشنایی با شیوه های طراحی و اجرای کمپینهای تبلیغاتی آنلاین با رویکرد افزایش فروش، بازاریابی برای جذب سرمایه، بازاریابی با رویکرد صادرات خدمات و تولیدات، بازاریابی برای افزایش توسعه بازار، به کارگیری هوش اقتصادی در بنگاه ها با رویکرد افزایش سود، شیوه های جدید قیمت گذاری کالا یا خدمات و معرفی ابزارهای بازاریابی دیجیتال و اهمیت آن، از جمله محورهای اصلی برگزاری این کنرسیوم می باشد.
دبیر کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی ایران با اشاره به رهنمودهای رهبری درباره اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: بدون شک تجارت الکترونیکی یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی است و من معتقدم حلقه مفقوده اقتصاد ما بحث فروش و بازاریابی است.
وی درباره حضور شهرام جزایری به عنوان سخنگو در این کنسرسیوم توضیح داد: حضور وی به این دلیل است که از هوش اقتصادی بالا برخوردار است و سوابق ایشان به حق یا ناحق تمام شده است. وی در سن 25 سالگی تعداد زیادی شرکت داشته که مدیریت می کرده و سوابق عالی وی در حوزه اقتصاد باعث شد که در این همایش به سخنرانی بپردازد.
در ادامه حمیدرضا اسماعیل خو، متخصص بازاریابی دیجیتال درباره حضور مایکل لندر گفت: مایکل لندر، سخنران برتر حوزه مارکتینگ و برنده بهترین سخنران آموزشی در این حوزه است. این همایش به سمت کسب و کارهای دیجیتالی و گرافیکی هدایت شده و تجارت الکترونیکی یک ابزار نیست، بلکه یک استراتژی است و در دنیای امروز دیگر بحث کسب و کار الکترونیکی مطرح نیست، بلکه بحث امروز بازاریابی دیجیتالی است.
وی به زیرساخت فرهنگی اشاره کرد و گفت: چون هرم جمعیتی ایران در حال جوان شدن است، مسلما فرهنگ دیجیتالی کم کم در میان مردم جا می افتد، ولی مهمترین مبحث برای استفاده از کسب و کارهای الکترونیکی زیرساخت فرهنگی است.
متخصص بازاریابی دیجیتال در پایان خاطر نشان کرد: همایش بزرگ راهکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش 21 مرداد از ساعت ۸ تا ۱۹ با سخنرانی مایکل لندر، سخنران برتر حوزه مارکتینگ؛ شهرام جزایری، به عنوان نابغه فروش و اقتصاد؛ مهدی جبرائیلی، نابغه اقتصادی و تجارت بین الملل؛ حسین طاهری، مدیر هلدینگ 128؛ حمیدرضا اسماعیل خو، دکترای تخصصی مدیریت اجرایی و محمدصادق مالکی، دبیر کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی ایران در سالن همایش های کتابخانه ملی برگزار می شود.