دو کلام حرف حساب با منتقدان آیت‌الله علم‌الهدی/ تخریب‌ مشهدیت‌ مشهد علّت‌العلل‌ فساد شهرمقدس
انتقادات مختلف و تخریب و استهزا و تمسخرهای گوناگون نسبت به امام جمعه مشهد روا داشته شده‌اند که عمدتا ضمن ظاهر مطالبه گرانه و منطقی‌شان خالی از استدلال‌های مستحکم و یا بسیار سطحی‌اند.
تعداد نظرات: ۱۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
درود بر آیت الله علم الهدی
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
با سلام. من نمیدونم این جمله هارو ثامن پرس یا هرکی نوشته. بله راست میگن چرا باید در مشهد کنسرت اجرا نشود مگه جوونها حق شادی ندارن. برین یه سری به اطرافیان کله گونده ها یزنین اون برج سازها اطراف حرم ما نیستیم همون اطرافیان... هستن
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
عزیزم این شعار با ظاهری قشنگ حیله ای است برای مشغول کردن شما به لغو، جوان ها حق شادی دارند ولی حق شادی ای که شأن آن ها را پایین بیاورد و آنها را به لغو مشغول کند را ندارند، جوانها با این نفوس مستعد را با کلمات فریبنده مثل همین جمله " مگر جوانها حق شادی ندارند" به پوچ و خیال و وهم در سینما و امثال سینما مشغول کردند و از حقیقت و واقعیت غافل نمودند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
الله اعلم بصواب.....
كمال
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
ايشان از بنيان گذاران سپاه پاسداران هستند و دور انديشي ايشان مثال زدني است چيزي كه ايشان در خشت خام ميبينند د يگران در اينه هم نمي بينند كنسرت الفباي فساد است كه اگر رواج پيدا كند زيارت در حاشيه قرار خواهد گرفت ... ال سعود هم با برج سازي انچناني خانه خدا را در حاشيه برده است و عظمت خانه خدا به چشم نمي ايد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
کسانیکه این اراجیف را به نام مشهدی ها ارائه کرده است اصلا مشهدی نیست. و گرنه مردممشهد این عالممجاهد که سعی در اجرای شریعت نبوی را دارد و از زندگیش از هرگونه شائبه پاک است را دوست دارند واین اراجیف به غیر از معاندین از دهن هیچ آدم دوستدار اهل البیت که ما مشهدی ها ریزه خور درگاه این خانواده هستیم خارج نمیشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
یاشا مشهدی.
امیر
Germany
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
بر خلاف این مطلب همه می دانند هیچیک از هتل ها و مراکز تفریحات آبی و رستوران ها هنوز هم جای عشق به زیارت ثامن الحجج رو نگرفته و نخواهد گرفت هیچکس از آذربایجان و فارس و بندرعباس و خوزستان و بوشهر دو هزار کیلومتر راه رو طی نمی کند که به پارک و هتل فلان برود برای علاقمندان تفریحات دیگر ! هزینه و مسافت مسافرت به ترکیه ، دوبی و ارمنستان گاه خیلی کمتر از هزینه مسافرت به مشهد مقدس است حال به فرض که توجیه لزوم حفظ تقدس و معنویت مشهد رو همه قبول کنند چرا در سبزوار و ... ممانعت می کنند .
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
عزیزم اصلا منفعت عقلائی کنسرت چیست؟
حرف بر سر این است که لغو رائج نشود، برخی دنبال این هستند که اعمال لغو و بیهوده را اصل قرار بدهند
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
به نظرم واقعا مشهد باید همیشه فقط شهر زیارت بمونه.

و هیچ چیز دیگری نباید جای زیارت تو این شهرو بگیره.
ضمن این که واقعا اگر ذره ای هم فساد تو مشهد وجود داره به خاطر همین نگاهای توسعه محوره که داره به این شهر ضربه میزنه و هویشتو از بین میبره.

البته پرچم امام رضا بالاست و هیچ کس هیچ غلطی نمیتونه بکنه...
علیرضا بهادرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
اونوقت چرا امار فساد در قم بالاست اونجا هم کنسرت برگزار میشه یا پارک ابی داره؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
جناب بهادرانی آمارت رو از کجا میگیری که قم رو فاسدترین شهر میدونی؟ اهل قم نیستم ولی یقین دارم به فرهنگ و مذهب مردم و شهر قم هیچ شهری نمیرسه. یه عده بدون سند یه مطلبی رو بیان میکنند دیگران از دهنشون میگیرن و نقل محافل میکنند بدون اینکه به صحت و سقم مطلب واقف باشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
دوست عزیز درد اینا یه چیز دیگه است ملتازدواجشون تعویق افتاده اینجوری اند
معز
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
برادران عزیز آیا اطراف هتلهای لوکس مشهد هیچ شاهد هنجار شکنی های برخی مسافران بوده اید یا نه وضع پوشش برخی از زنها و دختران جوان واقعا تاسف آور است. علی الخصوص که در خیابان مشرف به حرم و در چند متری مضجع مطهر امام علیه السلام باشد. یقینا این صحنه ها دل امام و شیعیانش را به درد می آورد. انتقال فرهنگ بی بند و باری توسط این دسته از مسافرین در کنار اجرای کنسرتهای رنگارنگ با حاشیه های متعفن نه تنها دغدغه علمای دینی است که خواسته همه مردم ولایت مدار اهالی مشهد الرضا است. ما ضمن اینکه به همه اهالی هنر احترام میگذاریم ولی حواشی کنسرتهای هنری فضای مسمومی است که هنرمندان شریف را هم می آزارد. لذا از مسئولین محترم تقاضا می شود از صدور مجوز اجرای کنسرتهایی که از جمع کردن حواشی آن عاجزند خودداری نمایند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
جالبه که حرف حساب ایشون با منفی بعضی روشنفکر روبرو شده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
به نظر شما بازگشت به دوره پارينه سنگي علاج درد مسائل جامعه است و اينطور به نظر ميرسد تاييد شما براستاد علم الهدي هم افکار جا مانده از تمدن ايشان است لطفا يک شهر را هر کدام را که صلاح ميدانيد حصار کشي فرموده و اعلام کنيد تنها کساني ميتوانند به اين شهر وارد شوند که با افکار ما همسو باشند در غير اينصورت دنيا درحال پيشرفت است آن هم با سرعتي که شما هرگز نخواهيد توانست به آن برسيد و ايران هم از پيشرفت عقب نخواهد ماند حتي عگر شما و همفکرانتان تمام تلاشتان را براي جلوگيري از آن بعمل آوريد والسلام انشاالله خداوند شما را هدايت و مردم ايران را آرامش عطا فرمايد
علیرضا بهادرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
چه استدلال مسخره ای!
«پاسخ واضح است. کربلا توانسته است خود را از گزند مدرنیته محفوظ بدارد و شهر بر مبنای همان علت تشکیلش که وجود مضجع شریف امام حسین علیه اسلام است ادامه حیات داده است. در نتیجه به جز زوار امام حسین علیه‌السلام کسی دلیلی برای سفر تفریحی به این شهر پیدا نمی‌کند.»
لابد اونجایی هم که گفته چرا باید نیروهای نظامی ما مرعوب یه سری فحشاکار بشن هم دور اندیشانه سخن گفته؟!
مهم اینه که یکسری ادمها میان از دین دفاع کنند بد دفاع میکنند بیشتر نابودش میکنند..
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
دوستان عزیز من خودم مشهدی ام و یه موضوعی رو میگم شما خودتون قضاوت کنید که سطح فکر جماعتی که این تهمت هارو به آیت الله علم الهدی میزنن در چه سطحیه:

دوستم راننده آژانس یکی از هتل های نزدیک حرم هست و دقیقا همین موضوع فساد به اصطلاح زائران عرب رو مطرح میکنه و میگه آقای علم الهدی چرا به این نمیپردازه. این به کنار، بعد خودش معمولا هر هفته درمیون یکی دوتا از همین مسافرای عرب به پستش میخوره و چندروزی مدام اینور! واونور! میبرتش و پول خوبیم میگیره ازشون و جالبه برا منم تعریف میکنه که طرف اینکاره بود وفلان!!!

شما ببین این خودش به اونا سرویس میده بعد تقصیرو میندازه گردن یکی دیگه
ارسال نظرات