به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، در مورد موضوع تماسهای مردمی با سامانه 1888 منطقه12 گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 868 پیام در سامانه1888 منطقه ثبت شده که از این تعداد 85 درصد پیام به نتیجه نهایی رسیده و 15 درصد مابقی نیز در دست اقدام و یا اقدامی نداشته است.
وی در مورد موضوع انتقادات مردمی از شهرداری اظهار کرد: انتقاد از عملکرد شهرداری در سد معبر توسط دستفروشان ، نصب مخزن ، آبیاری درختان و تغییر کاربری مسکونی به تجاری و اداری بیشترین موضوعات پیام ها را به خود اختصاص میدهد.
عبادی با بیان اینکه 80 درصد پیام ها انتقاد و شکایت و 20 درصد تقدیر و تشکر از عملکرد شهرداری بوده است افزود: شهروندان میتوانند در صورت انتقاد،شکایت و تقدیر و... با سامانه1888 تماس گرفته و گلایه خود را با مسئولان امر در میان بگذارند.
منبع: ایسنا