حکم سعید مرتضوی اعلام شد/ ۱۳۵ ضربه شلاق برای مدیرعامل سابق تامین اجتماعی
وکیل تعدادی از شکات پرونده سازمان تأمین اجتماعی گفت: مجموعا دادگاه بدوی برای مدیرعامل سابق تأمین اجتماعی ۱۳۵ ضربه شلاق در نظر گرفته است.
تعداد نظرات: ۵
دوست مردم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
این شخص ادم عجیبی است مردم دنیا به افرادی مثل قاضی مرتضوی مدال طلا میدهندکه جامعه راازاختشاش وهرج ومرج سال 88نجات دادوازجنگ داخلی جلوگیری کردودرسازمان تامین اجتماعی افرادبی بضاعت رابیمه دارکرد.اینگونه افرادباایجادمزاحمت برای قاضی مرتضوی خیانت به خون شهدامیکنند.
کلهر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
دوست گرامی خواهشا هرچیزی را با خون شهدا مقایسه نکنید عدالت باید اجرا باشد برای هرکسی باشد حتما دستگاه قضای تشخیص داده که ایشان محکوم به خوردن شلاق هستند پس شما حکم جدید صادرنکنید اگرم اقتشاشیم درسال 88صورت گرفت این مردم همیشه درصحنه ایران و درایت رهبرانقلاب امام خامنه ای در9دی بودنه آقای مرتضوی .اختشاش نه اقتشاش املا ء درست کنید بهتر بعد تصمیم گیری برای نظام کن
تیرداد مهراد
United States of America
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
البته دوست گرامی اغتشاش درست است اختشاش واقتشاش هردو غلط میباشند سعید مرتضوی هم باید به مجازات حقه خود که بسیار فراتر از مورد اعلام شده است برسد تا آلام ملی کمی تسکین یابد.ایشان هم در دفاع افراطنموده اند هم اختلاسهای کلان انجام داده ونشان داده اند که ژست ایشان در دفاع از نظام غارت بیت المال بوده است قابل توجه آن دوست ساده لوحی که مورد را مرتبط با خون شهدا دانسته اند والبته اختلاسهای ایشان را بیربط.
تیرداد مهراد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
مردم منتظر حکم شدیدتر وعادلانه تری بودند در این حکم نه از رد مال ذکری به میان آمده نه از حبس وجریمه واجرای حکم هم معلوم نیست علنی؟!!باشد وشاید مانند جلسات دادگاه مخفیانه! وغیر علنی باشد با این جور صدوراحکام متاسفانه قوه متبوعه خودرا تضعیف وزمینه سلب اعتماد عمومی را به قوه قضائیه فراهم می آورند بهتر است در گزینش قاضی جهت اینگونه محاکم دقت و توجه بیشتری مبذول گردد.
تیرداد مهراد
United States of America
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
آیا به عواقب صدور یک چنین احکامی نمی اندیشند؟آیاصدور یک چنین احکامی باعث تشویق دیگران به اختلاس نمیگردد؟چرا ردمال لحاظ نگردیده است؟ این حکم تعزیری قابل خریداست یا حد وغیرقابل تبدیل؟آیا باپرداخت بخشی کوچک از مبلغ اختلاس وحیف ومیل شده نمیتواندحکم را تبدیل نماید؟ آیا اجرای حکم هم غیر علنی؟!خواهدبود؟آیا ترتیبات ومقررات قانونی وشرعی مانند دیگران رعایت میشود؟نوع شلاق وکمیت لباس حنابستن پشت واستفاده از پمادبیحسی مانند گزیلوکائین وشلاق با الیاف نرم همه از موارد مورد تردیدبا توجه به کیفیت حکم که در آن نه ازحبس ونه ردمال اذکری به میان آمده ونه اعاده حقوق احدالناسی از بیمه شدگان تامین اجتماعی وکارگران وغیره در آن لحاظ شده روح جامعه را دچار تشویش واضطراب نموده است وقطعا موارد باید مورد تجدید نظرقضات ص
ارسال نظرات
captcha