اظهارات عجیب مدیر الاهلی امارات/ دوست داریم استقلال به «السد قطر» ببازد و حذف شود!
آخرین اخبار:
کد خبر:۵۶۸۵۰۴

اظهارات عجیب مدیر الاهلی امارات/ دوست داریم استقلال به «السد قطر» ببازد و حذف شود!

مدیر باشگاه الاهلی امارات عنوان کرد که دوست دارند نماینده قطر به عنوان تیم چهارم به گروهشان صعود کند و نماینده ایران حذف شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته در مالزی برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

 

استقلال تهران قرار شد در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر بازی کند تا به گروه A  که الاهلی امارات، التعاون عربستان و لوکوموتیو ازبکستان صعود خواهد کرد.

 

عبدالمجید حسن، مدیر باشگاه الاهلی امارات پس از اتمام مراسم قرعه کشی گفت: قرعه ما امسال بهتر از سال گذشته است زیرا سال گذشته با تیم های قدرتمند الهلال و الاهلی عربستان همگروه شده بودیم.

 

وی افزود: این بدان معنا نیست که بازی مقابل التعاون عربستان و لوکوموتیو آسان است. در باره بازی استقلال با السد دوست دارم نماینده ایران حذف شود و السد صعود کند زیرا مسائل میزبانی از تیم های ایرانی و ... مشکل است.

 

استقلال تهران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی در تاریخ 19 بهمن 95 میزبان السد قطر است

نظرات شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
کجای این حرف عجیب هست؟ تمام عربها دوست دارند تیمهای ایرانی حذف بشن.البته عربهای کشورهای حوزه خلیج فارس
5
0
ناشناس
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
حرف دل ما را زده
پربازدیدترین آخرین اخبار