پشت پرده توافق جدید ایران و عربستان
یک تحلیلگر بازار نفت با اشاره به توافق ایران و عربستان بر روی نفت بشکه‌ای ۵۵ تا ۶۰ دلار، گفت: نفت ۶۰ دلاری بر خلاف نفت ۱۰۰ دلاری، سرمایه گذاری‌ها را ضمانت کرده و مانع توسعه شیل اویل‌ می‌شود.
تعداد نظرات: ۱۲
حجت اله
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
اینکه این فکر راکرده باشند خوب است ولی چرا در مسائل د یگر به عربستان فشار نمی آورند که این هم خون جوانان مردم درکشور های دیگر روی زمین نریزد فقط به فکر سود هستند که البته چیزی به مردم در نهایت نمیرسد وهمه آن صرف جنگ میشود ولی ما دو راه ندار یم یک حمله به عر بستان که همه کشورها با ما دشمن میشوندو دوم فشار به روی عربستان ورسانه ای کردن دخالت او در کشورهای دیگر بر ای خر بکاری آنها د ر هخمه جاخود بخود مثل ر وسیه وقتی ازاهداف آنها مطلع شد به ما پیوست و وضعیت آل سعود و همپیمانان آنها مشخص شد کل جهان با آنها سر ناسازگاری گذارد که این روش منطقی تر است جنگ نر م کارش را میکند فقط باید به آن سر عت داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
نباید هیچ توافقی با عربستان صورت گیرد آنها ضد اسلام هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
آیا پیامبر با یهودیان مدینه پیمان نبست؟
تو خود مسلمان نیستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
یهودیان زمان پیامبر (ص) بهتر از این وهابی های بی دین بودند.
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
عربستان دشمن درجه یک ملت ایران است .این بحث در دیپلماسی نمیگنجد چون بین دو ملت ایران و عربستان است . عربستان با هزینه های گزاف در قسمت های اهل تسنن و به ویژه تلاش در وهابی کردن مردم خوزستان دارد .
علی موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
کشور های اسلامی در منطقه باید باهم متحدشوند وگول سیاست های غلط غرب را نخورند واگر باهم متحد شداندثبات در منطقه حکم فرما خواهدشد ،هدف کشورهای غربی این است کشورهای اسلامی در تمام زمینها عقب باشند اگر عربستان با این سیاست پیش رود باور کنید در چند سال آینده حکومت سعودی را در موزه آرمیتاژ خواهید دید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
دلايل آبكي براي ارزان فروشي سرمايه ملي !!!
معلوم نيست چه لابي گري صرت گرفته و چه .... قراره بره كه بجاي دفاع از بيت المال ملت فقير به فكر جيب سرمايه دارا هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
روحانی هر چی پول داشتیم رو خرج سفر های اروپاییش کرده دیگه پولی نمونده که باهاش بره اروپا. باید این کار رو می کرد که پول برای سفر های آتی اروپاییش جور بشه دیگه. زیاد سخت نگیرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
پس کی دکتر سلام رو منتشر می کنید ؟!؟!؟ مگه قرار نبود بعد از سه ماه امروز بزاریدش تو سایت؟!؟!؟ این سوال امنیتی کوفتیتونم درست کنید. همیشه میگه عدد صحیح نیست و مجبورمون میکنه دوباره یا سه باره یا ... باره عدد امنیتی رو وارد کنیم تا نظرمون ثبت بشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
یعنی ما هنوز یک خام فروشیم !
ناشناس
United States of America
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
البته این تلاش عربستان هست که یکم قیمت نفت جون بگیره که ایران هیچ گونه همراهی با اون نداشت و فقط به فکر افزایش تولید بود از این منظر باید عربستان را پاس داشت چرا که افزایش قیمت به سود همه کشورهایی تولید کننده از جمله ایران است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
کجاش به نفعه ایرانه؟ روحانی داره نفتمون رو فلله ای مجانی میده میره. این اتفاقا به ضرر ماس چون از این به بعد با سرعت بیشتری نفتمون رو به باد فنا می دن!
ارسال نظرات
captcha