پیکر مرحوم هاشمی رفسنجانی به خاک سپرده شد/ حضور مردم اجازه نداد مراسم به حاشیه برود +فیلم و عکس
گزارش کامل مراسم تشییع مرحوم هاشمی
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
آفا عبارت اللهم انا لا نعلم منه الا خیرا رو در نماز میت خوندن؟
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
نخوندن بجاش طلب مغفرت و امرزش بسیار کردند
حامد
Germany
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
سلام. هییییییی... خدا بیامرزتش. عالیه که اینطور مفصل برگزار شده. خدا خیر بده مردم رو.
س.م.م
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
خدا بیامرزه... مطلب خیلی مهم و تاسف بار اینه که علی رغم تاکید حضرت آقا قبل از نماز بر اینکه "خواندن اذکار نماز میت در نماز میت واجب هست و لازم است نمازگذاران تکرارکنند" تاکید کردند و خواستند که مکبر پشت بلند گو اینو بگه، بیش از 60% افرادی که شاخص بودند و در صف های اول تو تصویر معلوم بودند هم اذکار واجب رو نمیگفتند. "ماها چه جور مسلمونایی هستیم که هنوز نماز میت خوندن رو بلد نیستیم..."
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
به نظر من آقا این رو گفت که جمعیت ساکت بشه و شعارها تمام شود نه بحث گفتن اذکار بود چون تا حالا کسی این توصیه را نکرده بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
شاید تو دلشون می گفتن......
!Ha!Ha!Ha
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
همانطور که رهبری گفتند:با فقدان هاشمی اینجانب هیچ شخصیت دیگری را نمی شناسم که تجربه ای مشترک و چنین دراز مدت را با او در نشیب و فرازهای این دوران تاریخ ساز به یاد داشته باشم.هاشمی و رهبری از بزرگان این مملکت هستند،چه خوشتون بیاد چه نیاد،هیچ کسی حتی ذره ای در حد و اندازه ی این دونفر نیست.هیچوقت اختلاف نظر در داخل کشور نباید باعث دشمنی شود که اگر شد،همان تفکر داعش است .هیچ اختلافی با ایشان نباید موجب این شود که با مرگشان خوشحال شویم.حال خواهید دید که رهبری بعد از هاشمی چقدر تنهاتر میشود.باید از مردم هم بخاطر استقبال بی نظیر در تشییع جناب آقای هاشمی و حفظ وحدت و یکپارچگی تشکر کرد. از همه دوستان این خواهش رو دارم ،همیشه همپای رهبری حرکت کنید .
کوچلو
United Arab Emirates
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
انا لله و انا الیه راجعون.خدا رحمتش کنه
مقداد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
تأسیس دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام) و تا امامت جمعه تهران و سرانجام ریاست مجلس خبرگان، همه جا و همه وقت در موضع یک عالم دینی و یک سیاستمدار صادق و یک انقلابی صریح ظاهر شد و هرگز ملاحظات شخصی و انگیزه‌های جناحی و قبیله‌ئی را به حیطه‌ی فعالیت‌های گسترده و اثرگذار خود راه نداد. این انسان بزرگ و پرهیزگار، همه‌ی وزن وزین خود را در همه‌ی حوادث این دهها سال در کفه‌ی حق و حقیقت نهاد و در دفاع از راه و سیره‌ی انقلاب و نظام، کوتاهی نورزید. رحمت و رضوان الهی بر روان پاک او باد.
اینجانب به خاندان گرامی و برادر عالیقدر ایشان، و به مردم ایران و روحانیت عظیم الشأن و همه‌ی ارادتمندان و شاگردان و دست‌پروردگان آن مرحوم صمیمانه تسلیت می‌گویم و علو درجات وی را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

سید علی خامنه‌ای
ارسال نظرات
captcha