بهترین خبر ممکن برای برانکو/ ستاره پرسپولیس محروم نیست
هافبک دفاعی و ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس دو اخطاره است و برای بازی با فولاد خوزستان مشکلی نخواهد داشت.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
خواهش میکنم منتشر کنید.
بعنوان یک هوادار تیم پرسپولیس، یک انتقاد از آقای عادل فردوسی پور دارم. ایشان چندی پیش نسبت به اشتباه غیر عمد آقای سرهنگ علیفر نسبت به معمار ایرانی ورزشگاه خارجی واکنش تندی نشان داد و در چندین گزارش از اشتباه ایشان سخنانی به زبان آورد و میگفت و این مسئله به ما چه ارتباطی دارد. اما خوده آقای فردوسی پور در بازی پرسپولیس-سایپا، چندین و چند بار به مسائل غیر مهم برای تماشاگران تلویزیونی دامن زد، از جمله اینکه چندین دفعه از محل تولد بازیکن سایپا ، آقای خالدی نام برد و دائما سر محل تولد این بازیکن صحبت میکرد. آیا این مسئله به ایشان و تماشاگران تلویزیونی ارتباطی دارد؟
در اعلام خطاها و اتفاقات بازی هم که ایشان چیزی فراتر از داور هستند
علیرضا
Netherlands
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
با سلام خدمت دوستان عزیز
ما چند روز منتظر بودیم تا بازی پرسپولیس شروع بشه و از دیدن این بازی لذت ببریم, ولی عادل فردوسی پور با گزارش ضد پرسپولیسی اعصاب ما رو خورد کرد. فردوسی پور هر تیم یا بازیکنی رو به راحتی به حاشیه میبره.
محمدمهدی
Netherlands
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
وقتی باشگاه پرسپولیس و رسانه ها از طرفداران انتظار حمایت دارند, ما طرفداران هم درخواست داریم عادل فردوسی پور بازیهای پرسپولیس را گزارش نکند.
مسئولین محترم لطفاٌ رسیدگی فرمایید.
دارابی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
همینه دیگه! اون موقع که ایشون از تریبونی که ارث پدرش نبود، جهت دفاع از تیمی که طرفدارش بود، استفاده میکرد، شماها ازش دفاع می کردید. حالا هم چون اون تیم با مربی ای که طرفدارشه در افتاده، طرفه اون مربی ای که طرفدارشه رو می گیره دیگه! اینجور آدما غیر قابل اعتماد و نون به نرخ روز خور هستن. شماها بهش مفتخر بودید. شانس آورده کسی بابت زیاده گویی هاش توبیخش نمیکنه. شانس آورده ها! وگرنه باید منت می کرد تا راش بدن. روش خیلی ی ی ی ی ی ی ی زیاده. منتشر کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
عادل فردوسی پور نباید در هیچ صحنه ای از بازی های تیم ها، پیش داوری داشته باشد. وظیفه گزارشگر، گزارش صحنه های یک فوتبال است و تمام.
وقتی خطایی صورت میگیرد، اقای فردوسی پور، صحیح یا غلط بودن آن را از نظر خود اعلام می کند. وقتی بازیکنی کارتی دریافت میکند، ایشان در مورد محرومیت یا عدم محرومیت و سابقه کارت های وی صحبت میکند. وقتی آفسایدی اتفاق می افتد، ایشان خود را فراتر از کمک داور مسابقه دانسته و حتی بعد از اعلام افساید، ممکن است درخواست بازپخش و تایید توسط خودش را بدهد. وقتی بازیکنی صحبتی می کند، ایشان در نقش لب خوان عمل میکند. در کل ایشان بیشتر به دنبال مقدمه سازی برای برنامه 90 خودشان هستند تا گزارش یک بازی فوتبال. آن هم گزارشی که برخلاف کل دنیا، هیچ گونه احساس و هیجانی در آن وجود ندارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار