اقا دستتون درد نکنه.میدونم خیلی زحمت میکشین تا این برنامه رو درست کنین ولی خداییش خیلی بد قولید.اگه هیچ قولی ندید و دیر پخش کنید عیبی نداره ولی وقتی قول میدید ....
ناشناس
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
راس ميگه ديگه
ناشناس
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
اونی که منفی داده یعنی منظورش اینه که دکتر سلام خوش قوله!
آقای صدری نیا و تیم تولید دکتر سلام خسته نباشید...
یه لطف کنید انتقاداتون رو تندتر کنید....میدونید از چه لحاظ میگم؟ اگر بعضی چیزا تند گفته نشه مردم به شوخی ازش میگذرند در صورتی اهمیت موضوع خیلی بالاست
با زبان روزه میگم والله اگر انسان دغدغه مند از کارهای روحانی دق کنه و بمیره، عجیب نیست...
درطول تاریخ انقلاب اسلامی ایرانی،این همه تخلفات واضح وگسترده تابحال سابقه نداشته واین مسئولیتش با حسن روحانی ست،چون رئیس قوه اجرائی کشوربوده،وپایستی پاسخگو باشند.
میثم
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
یعنی یه جوابی بهت میده که تا حالا به اشکالات وارده و خیانت ها و کم کاری ها و بد اخلاقی ها ش داده....
دیگه هیچ انگیزه ای ندارم دانلود کنم دیگه مثل سابق نیستید هم بدقولید هم اینکه دیگه تبدیل شده به اخبار نه طنز
ناشناس
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
دوست عزبز من به عنوان یک مخاطب میگم احساس میکنم به خاطر این هست که شما این مدت اخبار رو ریزتر دنبال میکردید پس این مطالب شاید کمی تکراری به نظرتون برسه.
با سلام، من از طرفدارای این مجموعه ی شما هستم اما همانگونه که دیدید نقدهای گاها تند شما جواب نداد و در چند میدان سیاسی اخیر نتیجه مورد نظر حاصل نشد پس به نظر من باید در مجموعه های دیگری ترجیها طنز شبیه همین دکتر سلام به فکر فرهنگ سازی پایه ای باشیم و باید فعالیت ها را همه با هم گسترش بدیم و میدان را در سراسر فضای مجازی خالی نکنیم انشا ا...
213
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
و به نظر من مهم ترین مسئله اینه که با انصاف و منطق حرف بزنیم، در این شرایطه که حرفمون برو داره و الا اگه معلوم بشه کدوم طرفی هستیم و همش از یه طرف دفاع کنیم و ی طرف دیگه رو بکوبیم حرفامون ارزش خودشو از دست میده. اونی که اساسا طرفدار مثلا اصولگراهاست دیگه طرفداره ، ما برای جذب دیگران باید راه منطق و انصافو پیش بگیریم و الا با این مدل کارای تابلو به جایی نمیرسیم.
.
ناشناس
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
با این نظر که میفرمایین باید در زمینه های دیگه هم از ای قبیل فعالیت ها انجام بشه موافقم ولی اینکه میفرمایین این انتقاد ها جواب نمیده باید عرض کنم که کمترین تاثیر این کار ها اینه که دولت فکر نکنه هر کاری انجام میده چه درست چه غلط که اکثرا هم غلط بوده مردم راضی و موافق با انجامش هستن؛ خصوصا حالا که روحانی با امام خامنه ای زاویه گرفته نباید بزاریم فک کنه مردم اجازه میدن هر غلطی که دلش میخواد بکنه
آقا هم خودشون تاکید داشتند که نگاه انتقادی و مطالبه گر نسبت به دولت بیشتر بشه خصوصا بین دانشجو ها و خصوصا درچند سال اخیر
روز هفدهم یه دقیقه اومدم توسایت ببینم دکتر سلام جدید اومده یا نه خبر حمله تروریستی رو دیدم همش منتظر بودم یه جای خبر نوشته باشه عراق بحرین سوریه یمن یا ... خیلی شوکه شدم
دیگه حتی رای دهندگان به روحانی هم از لفظ روحانی مچکریم! استفاده نمیکنند ،چرا که در عمل دیگر موضوعیت ندارد وکاری انجام نمیشه که کسی مچکرش باشه.لطفا از این شعار استفاده نکنید.
میثم
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
جالب بود.....
213
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
من شخصا دوستی داشتم که چندسال از روحانی بدجور شاکی بود... آخرش رف به روحانی رای داد با این که آقای میرسلیم رو اصلح می دونست. رای داد به روحانی که رئیسی انتخاب نشه. من نمیفهمم ملت چندچندن با خودشون
سلام. خسته نباشید. خیلی خوب بود که در مورد تخلفات انتخاباتی اطلاع رسانی کردید. ولی بهتر بود که به جای:
"مهمترین خبر روز انتخابات این بود که ترسوندن مردم و یارانه و...." میگفتین: "مهمترین خبر روز انتخابات این بود که بیش از 41 ملیون نفر به کوری چشم دشمنان در انتخابات شرکت کردند" و بعدش میرفتین سر تخلفات و بقیه قضایا.
علی هادوی
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
بابا دکتر سلام کارش همینه دیگه کلا از اونور بوم افتاده آنتی دولته!
این ویدیو هایی که از تحلفات انتخاباتی نشون دادید تازه بخش کوچکی از مدارک و مستنداتی است که به شوای نگهبان ارائه شده / یاد آوری تخلفات دولت در این زمان یعنی زمانی که اغلب حواس ها به حمله تروریستی تهران جلب شده ، بسیار بجا و خوب بود و نشون داد که مردم هنوز هم رسیدگی به جرم متخلفان از سوی دستگاه قضا را پیگیری میکنند/ تخلفات دولتی هامثل کسی است که در رقابت بوکس دستان رقیبش را ببنددو مرتب به او مشت بزندو بعد افتخار کندکه برنده شده؛ این برنده شدن هیچ ارزشی ندارد چون ناجوانمردانه برنده شده/ کسانی که اینقدر مطمئن هستند که4 میلیون نفری که نتوانستند رای بدهند هم رأیشان به ی روحانی می بود چرا به طور گسترده تخلف کردند!؟کسی که مطمئن به پیروزی است اصلا نیازی به تخلف کردن ندارد ؛ پس اگر تخلف کرده، از به دور دوم کشیده شدن انتخابات و شکست خود ترسیده / حداقل مطمئنیم که بدون تخلفات انتخابات به دور دوم کشیده میشد/ اینکه وزیر کشور اینقدر مطمئن از یکدوره ای شدن انتخابات سخن می گفت قابل تأمل است
چه عجب ، بعد از یه ماه ... این شماره رو هم منتشر نمی کردید...
برا سلامتی شون صلوات ...اللهم صل علی...
برا اینکه شماره بعدی سر موقع منتشر کنند صلوات دومی بلندتر بفرست.. اللهم صلی عای محمّد وآل محمّد و عجل فرجهم.
سلام
اصلا برنامتون طنز سیاسی نیست برنامتون در اختیار و طرفدار یک جناح کشور هست به دور از عدالت
فکرم نکنین مردم هم متوجه نمیشن
حداقل از همه کاندیداها انتقاد می کردین
مثل دیدار آقای رئیسی با امیر تتلو
یا حتی یک جانبه گرایی صدا و سیما در دوره تبلیغات انتخاباتی که ملی هست ولی مثل شما جناحی عمل می کنه
meysam
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
موافقم.....
ناشناس
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
بهتر بود میگفتی دیدار امیر تتلو با رئیسی خیلی جالبید الان اگه رئیسی بهش وقت نمیداد که تو فرودگاه ببیندش همتون تو بوق و کرنا میکردید که بین فقط واسه قشر خاصی از جامعه است.
یعنی درک یه عده در این حد هم نیست که یه نفر میره ملاقات یکی میشینه و به حرفاش گوش میده با لگد و فحش از خودش دورش نمیکنه
با خودتون چند چندید خوبه همه میدونن چه شخصیتایی طرفدار روحانی هستن
نمیدونم ای کاش خدا باز با وجود این همه جاهل اذن ظهور رو میداد
ناشناس
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
رئیسی اگه قرار باشه بابت دیداری محکوم باشه.دیدار با حسن کلید ساز مفسد تو مناظره ها بود.که بابتش باید توبه کنه!
تتلو یه طرفدار عادی بود.
این اولین بار بود که دکتر سلام رو دیدم و به جز خنده یه گریه ی جانسوز هم کردم،اون موقع که ... به رئیسی اون تهمت ها رو زد و حاجاقا از رو مصلحت هیچی بهش نگفت
213
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
اتفاقا باید جواب میداد. حداقل در این حد که از خودش دفاع میکرد. اما با سکوت حرفای اونارو تایید کرد. همون طور که روحانی با سکوتش تو بعضی مسائل انگار که طرف مقابلش رو تایید کرد. می دونید جقدر رای آقای رئیسی سر این که بهش تهمت زدن که کلی اعدام بی دادگاه کرده از دست رفت؟ اما کسی نیومد ی توضیحی بده
سلام
خدا را شکر برگشتید، چرا ناراحت بودید؟ ما با 20 روز کار کردن، صادقانه به میدان آمدن، 16 میلیون رای آوردیم، آنها 4 سال همه ی امکانات کشور را بسیج کردند تا خود و اقدامات اشتباهشان را توجیه کنند، به هر نوع دروغ و تهمت آلوده شدند، تا پیروز شدند.
ناشناس
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
80 درصد رای مال روستاها بود اونم بخاطر شعار یارانه بیشتر. شهرای بزرگ و شهرهای با توسعه انسانی بالاتر دیگه گول یارانه رو نمی خورن اما متاسفانه جاهای فقیرتر و یا با توسعه انسانی کمتر هنوز احساس می کنن با یارانه بیشتر برای همه وضعشون بهتر میشه
علی اقا
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
وقتی که 7 میلیون روستایی ها بهشون تعرفه نرسیده و رای ندادند معلومه روحانی برنده میشه. برو ببین سال 92 17 میلیون روستایی رای دادن امسال 10 میلیون .در حالی که از اول انقلاب تا حالا میزان مشارکت روستایی ها بالای 70 درصد بوده .بیشترین رای روستایی هارو رئیسی داشت ولی متاسفانه با دودربازی دولتی به 7 ملیون روستایی رای نرسید و....... تازه چند هفته قبل از انتخابات وام ده میلیونی به دهیاران به نظرت چه پیامد ونتیجه ای ممیشه ازش گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
دوستی که میگی 80درصد رایها مال روستا بود ،یعنی نفهمیدی به علت مهندسی رحمانی فضلی اینبار امار رای دهندگان روستائی از 17میلیون سال 92 به 10.5 رسید واز طرفی روحانی که خودش یه هفته مونده به انتخابات یارانه های قطع شده رو مجددا واریز کرد.اخرتت رو به دنیای دیگران نفروش.زودتر از اونچه که فکر میکنیم دنیای دیگه هستیم.
ناشناس
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
اشتباهه محض اگر فکر کنی رای روستاها مال اینا بود.
رای روستاها مال پول ده میلیون دهیار بود.مال تهدید به قطع شدن بودجه از طرف فرماندار بود. و خیلی چیزای دیگه
علی هادوی
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
زمان عزیز
من خودم به آقای رییسی رای دادم ولی حال که رای نیاورد و رییس جمهور منتخب مشخص شد بهتره الکی دلیل نتراشیم و به رای آحاد ملت احترام بگزاریم .کاندیدای ما پیروز نشد اما وظیفه ماست که به رییس دولت دوازدهم با تمام وجود کمک کنیم
یازهرا
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
کی گفته رای روستایی ها با روحانی بوده؟ ما روستامون از 1500نفر فقط 14نفر به روحانی رای دادن، اون 14نفر هم لز قشر مرفهین بی درد بودن
علی اقا
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
عاقا منظورم همین بود دیگه به جاهایی که رئیسی رای نمی اورد تعرفه نرسوندن و 7 میلیون مال رئیسی بود.شاید من تو جملات ادبیات نادرستی داشتم و شما اشتباه فهمیدید. عذرمیخوام
سلام .ممنون میشم یه نفر که آگاه هست بمن بگه چرا باید برگزاری انتخابات زیر دست دولت باشه ؟چرا نباید یه نهاد دیگه ای که زیر نظر رئیس جمهور نباشه برگزار کننده باشه؟
میثم
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
اگه جوابی پیدا کردید به من هم بگید.....
ناشناس
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
مثلا چه نهاد دیگه ای مد نظر شماست؟ برادر من در برگزاری انتخابات که حرفی نیست که چون نظارات کافی بر اون وجود داره اگر منظورت این تخلفاته که همیشه بوده و حالا این دفعه بیشتر و گسترده تر بوده، بحث در نوع تبلیغات که شاید اون هم خیلی در نتیجه انتخابات تاثیر نداره چون مردم معمولا به حزب رای میدن، و در آخر فراموش نکن اگه در برگزاری انتخابات خللی بود از انتخاباتی که دولت خاتمی برگزار کرد هاشمی بیرون میومد نه احمدی نژاد!!!!!!!!!!
علی اقا
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
شاید اونوریا بگن چرا زیر نظر رهبر باشه و رهبر بخواد رای خودشا روکرسی بذاره.کاریش نمیشه کرد واقعا
بالاخره دکترسلام هم خودشو نشون داد که کدوم وریه و از کجا آب میخوره !!! مرگ برضد ولایت فقیه... حضرت آقا این انتخابات رو قبول دارن شما حالا کوتاه نمیای همون حقتونه همیشه پایین و زیر چشم ونظر بمونید و با اخم جوابتونو بدن تندرو های افراطی...
ناشناس
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
شما واقعا دوستدار هستید؟؟!!
ناشناس
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
شما که خودتم با خودت هنوز کنار نیومدی.سکوت کن ابروی خودتو نبر. اسمت یه چیزه عملت یه چیز
فانی
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
منظور نظر دکتر سلام این است .
حق و باطل همیشه در پیکارند و برای هرکدام طرفدارانی است، اگر باطل پیروز شود جای شگفتی نیست ، از دیر باز چنین بوده ، و اگر طرفداران حق اندکند چه بسا روزی فراوان گردند و پیروز شوند، اما کمتر اتفاق می افتد که چیز رفته باز گردد.
(خطبه شانزدهم نهج البلاغه )
ناشناس
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
چقدر دوستداری شما
ناشناس
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
حضرت آقا از خیلی چیزها کوتاه نمیاد اگر خوب دقت کنی مخاطب سخنرانی ها و انتقاد های اقا رو بهتر میشناسی/ حضرت آقا انتخابات رو قبول دارند تخلفات صورت گرفته از دولتی ها رو هم قبول دارند / اون کسانی ضد ولایت فقیه هستند که نام اقا رو به زبان میاورند اما از عمل به سخنان ایشان سرباز میزنند و لجبازی کردند و میکنند / عمل نکردن دولت ی روحانی به شروط 9 گانه رهبری در پذیرش برجام و یا برخورد نکردن بانجومی بگیران و ذخیره نظام خواندن انها و خیلی چیزهای دیگر.... نشان داد که چه کسانی واقعا پیرو ولایت فقیه هستند !!؟/ اونهایی که مدعی اند که پیرو ولایت فقیه هستند پاسخ دهند که آیا رهبری گفته بود که در انتخابات تخلفات گسترده انجام دهند !!!!؟ قطعا اینگونه نیست
دوستدارشما
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
شما کی هستید دیگه روحانی در اومده با بالاترین آمار بازم دارید قر میزنید بابا والاه بلاه حق با اکثریته اینقدر تفرقه نندازید حضرت آقاهم خودش زبون داره خودشم فدایی اول و درجه یک ولایت !!! شما چرا دارید خودتونو میکشید.... من معتقدم اگر رییسی هم در می اومد هم همین اوضاع میشد شاید هم از اینم بدتر و خداروشکر دکتر سلام هم یه گاف بزرگ داد بالاخره فهمیدیم طرف شورشی هاست . خدا هدایتشون کنه یادتونه دوره احمدی نژاد هم تا آخر ازش بد نگفت در حالی که علنا با ولایت مطلق فقیه مشکل داشت اونم این قدر بادش کردن تا این که الان دارن بهش مرگ میفرستن ... خلاصه نباید زود قضاوت کرد و از فرد همایت مطلق کنید و گرنه میشه همین ...مرگ بر ضد ولایت فقیه.......مرگ برتندرو......مرگ برمنافق.....
فدایی سید علی
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
سلام
اولا کسی که دوستدار باشه دوستانش رو متهم به تندروی افراطی(بالحن تند)نمیکنه
ثانیا امام خامنه ای انتخابات رو تایید کردن ولی نگفتن تخلفات زیادی انجام شده؟؟؟ نگفتن کسانی که تخلف کردند باید مجازات بشن؟
ثالثا شما میدونید که همه مجرم ادعاشون میشه که کاری نکردن...
بعد مردم اگه از این تخلفات خبر نداشته باشن چطور میتونن بپذیرن که این مدعی های بیگناهی به سزای خیانتشون به رای یک ملت برسن؟؟؟؟
ناشناس
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
داداش من یادمه دکتر سلام از انتخابات 92 تازخ شروع شده اگه زمان احمدی نژاد هم بود مطمئن باشید همین کار رو میکرد
رای آوردن روحانی معنای خاصی داره و گر نه با پول و یارانه و ترسوندن و اون تخلفاتی که حتی رهبر هم فرمودند تاثیری در نتیجه نداشته که نمیشه نزدیک 24 میلیون رای جمع کرد!
جمش کنید بهتره برای چی تلاش میکنید چنان شکست سختی خوردید که با صد تا دکتر سلام هم نمیتونید کاریش بکنید!!!
ناشناس
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
قسمت مهمی از معنای اون در یازده تخلف انتخاباتی بی سابقه بود که در بیانیه شورای نگهبان است ودر شگفتی مهندسی رائی که 46میلیون رای در انتخبات شورا داریم و41میلیون در رایهای ریاست جمهور ی......
عین میم
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
عجب! به نظر شما تهدید و تطمیع، هیچ تاثیری بر نتبجه انتخاب مردم ندارد!
تخلفات یک مقوله دیگر است، نباید ایندو را با هم قاطعی کرد
اخیرا هم که جناب نوبخت آب پاکی را ریخت و گفت که وعده وصل مجدد یارانه که شب انتخابات داده بودند منتقی شده است.
بیچاره کسی که با تطمیع دولت خام شده و رای به روحانی داده بود.
عباس
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
واقعا.....؟
فاطمه
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
معناش بی بصیرتیه افراد و رسیدن به آزادیه اونم به هر قیمت .در دفاع از عملکرد روحاتی چی دارین بگین آخه..به خاطر دنیای کسی آخرتتونو خراب نکنین.اون دنیا خدا ازتون قطعا خواهد پرسید چرا بهش رای دادین میخواین چی جواب بدین
ناشناس
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
جمعش میکنیم اما بساط متخلفین انتخاباتی رو جمع میکنیم چیه از روشن گری ها و افشاگری های دکتر سلام ناراحت شدید !؟/ دولتی که مدعی حقوق شهروندی است هنوز نمیداند که رای دادن هم جزو حقوق شهروندی مردم است!!؟ با ارسال نکردن تعرفه و زود جمع کردن عمدی صندوق ها در روستا ها عملا حق رای دادن را از 4 میلیون نفر و بیشتر سلب کردند / شکست خورده واقعی کسی است که ناجوانمردانه رقابت کرده است / آره رای اورن ی روحانی باتخلف معنای خاصی داره و معناش اینکه از شکست خوردن ترسیده از زلزله 96 ریشتری ترسیده حتی اینقدر اعتماد بنفس نداشته که دست به تخلف زده و این مایه ننگ برای دولت ی روحانی طی 4 سال اینده خواهد بود
حمید
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
شما رای 6 میلیون اهل سنت رو که بخواطر اختلافی که این آقا ایجاد کرد رو از رای روحانی کم کنید ببینید چه تغییری میکنه
یا یارانه این همه خانواده که سر انتخابات وصلش کردند
یا رای چندین میلیون نفر که بخواطر تهمت به اقای رییسی از اعدام ها زدند
رای اقای روحانی شااااید به 10 میلیون برسد جانم
علی هادوی
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
کاملا با نظرت موافقم .تو ایام انتخابات اکثر بخشها تلاش کردند به مردم القا بشه که به روحانی رای ندهید.کلا مردم رو از هر چی منع کنن بدتر مردم همون کارو انجام میدن
213
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
شکست سخت کدومه؟ همیشه همین بوده؛ چ بسیار افرادی که رای دادند فقط به خاطر این که آقای روحانی رو میشناختن. خیلی از افراد این جوری رای دادن. چه بسا سال 88 هم این جوری به احمدی نژاد رای دادن.ولی خب خیلی هم علامت پیروزی غرورآفرین نیست. رای خیلی ها الکی و تحت تاثیر جو و بدون مطالعه و سر چیزای پیش پا افتاده بود. حالا چه به این ور چه ب اون ور.
سلام
اول تشکر کنم بابت زحمت هاتون اما گلایه دارم
روزی که نیاز به روشنگری بود باید فعالیت شما بیشتر میشد اما نشد چرا؟
واقعا چرا کم رنگ شدید در شرایطی که باید صدها هزار برابر میومدید توی میدون؟
نبودید،کم رنگ بودید،فعالیتتون رو منحصرا به کانال تلگرام محدود کردید
و شد آنچه نباید میشد.....
دوباره چهار سال باید بگیم روحانی متچکریم
معلوم نیست توی این چهر سالی که گذشت چه هزینه هایی از نظام شد
معلوم نیست چه هزینه هایی از نظام توی سالای آینده خواهد شد
کاش بودید،کاش پر رنگ تر بودید زمانی که به شما و امثال شما نیاز بود
ولی شد آنچه نباید میشد
همه ما بخاطر کم کاری در زمانی که نیاز بود مقصر هستیم
البته تشکر میکنم همین که هستید باز هم بهتر از نبودن
مردم باید بیشتر از این هوشیار باشند تا تحت تاثیر تبلیغات نادرست تیم روحانی قرار نمی کرفتند ولی حالا فرصتی دوباره به ایشان داده شده . امیدواریم از این فرصت بنفع مردم استفاده کند .
آدم خوابیده رو میشه بیدار کرد ولی آدمی که خودشو به خواب زده نمیشه بیدار کرد ولو با لگد....این موضوع حکایت افرادیه که تو این مملکت زتدگی میکنن و مشکلات و تورم و رکود و بیکاری و ..... رو میبینن ولی به روی خودشون نمیارن و از کسی حمایت میکنن که برای رسیدن به قدرت بیشتر حاضره هرکاری بکنه لااقل به کسی رای میدادین که براتون کاری کرده بود
سلام ، ضمن خوشحالی بابت برگشتتون ، فکر می کنم نوش دارو بعد از مرگ .... خیلی فایده ای نداشته باشه ، یعنی انتظار می رفت در دوران انتخابات علاوه بر فعالیت معمول با ارایه ویژه برنامه هایی به تبیین ..... پرداخته بشه ، نه اینکه بعد از چند هفته یک برنامه پر از خبر سوخته و بدون تاثیر در افکار عمومی جامعه ارایه بشه ، از شما به دلیل عملکرد قوی در این چند سال انتظار بیشتری داشتیم . بازم ممنون بابت همه ی زحماتتون .
سلام
متاسفانه ملت به نظر من به جو حاکم رای دادن نه به کسی که واقعا اصلحه . خیلیا می گفتن به فلانی (روحانی/رئیسی) رای میدم که رایم نسوزه. خب مرد حسابی وظیقه ما رای به اصلحه. من با رای دهنده به روحانی و رئیسیی صحبت نکردم مگر این که همشون تایید کردن تو اون جمع میرسلیم از همه بهتر بود هم از آقای روحانی و هم از آقای رئیسی، واقعا برنامه داشت و پاسخ های منطقی داشت و روحیه ی مدیریت. دیدید که تنها کسی بود که میرفت تو جمع دانشجوها و پی شو انتخاباتی نبود،میرفت تو جمعی که سوال پیچش کنن و اون پاسخ داشت ولی رئیسی عملکرد خوبی از خودش در مناظرات نشون نداد، روحانیم که جای خود دارد.
تا وقتی ما رای هامون (به هرکسی) از سر منطق نباشه کشور به جایی نمیرسه. یه فکری به حال این مسئله بکنین.
کاملا موافقم
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
احسنت کاملا موافقم و این نشون دهنده ی عدم رشد مردم و عملکرد کاملا احساسی اونهاست که احتمالا هیچ وقت درست نشه!!!
با عرض سلام و خدا قوت. اول اینکه یخورده دیر استارت زدین .دوم اینکه با روحیه وارد بشید خواهشا خیلی کار ناکرده داریم.سوم اینکه مخاطب زیادی دارید خواهشا مخاطبینتون رو تنبل بار نیارید.جنبش ها حرکت های خوبین بشرطی که هدف دار باشن.روی مسئله اشتغال و ازدواج خیلی کار کنید.بنظر بنده دو تا مشگل اساسی این مملکت اول گره خورده به کار همراهش گره خورده به ازدواج خواهشا طرح ریزی رو این دوتا مسائل داشته باشید.خوشحال میشم یه عنوان مخاطب دکتر سلام بتونم کمکتون کنم. یا علی
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت تلاشگران عرصه جنگ نرم.ما مامور به انجام تکلیف هستیم و پشت سر مولایمان حرکت می کنیم نه جلو تر و نه عقب تر.به هر حال ملت ما ثابت کرده که اگر در جاهایی خواب مانده و یا تعللی کرده دوباره جبران کرده است.ولی ای کاش ما حافظه تاریخییمان اینقدر کوتاه نبود و آزموده را دوباره نمی آزمودیم.به هر حال بیماری و درد اگر نباشد کسی قدر سلامت را نمی داند.ای کاش در همه امور با احساس تکلیف و تقوا پای در میدان می گذاشتیم.متاسفانه اعتقادات ضعیف شده است.خداوند به حضرت آقا صبر بدهد.
عرض سلام خدمت عزیزانی که در پاسخ به «جمش کنید لطفا» نظراتی بیان کردند خیلی ازتون ممنونم و شاید منظورم رو اینطور بگم بهتره قبول کنید قشری روی کار اومدن که نیاز مردم رو بهتر فهمیدن یعنی اینکه مردم نیازهاشون فرق کرده، این انتخابات نشون داد که دیگه شعار های اقتصادی کارساز نیست و با توجه به اینکه وضعیت اقتصادی مردم نسبتا البته تاکید میکنم نسبتا خوب شده دیگه جنس نیاز هاشون فرق کرده و دنبال مسائلی مثل آزادی بیشتر که مصداقش حضور زنان در استادیوم و... هستش هستند لطفا واقع بین باشید واقعیت تلخه ولی اگه قبولش کنید یک قدم جلوتر خواهید بود، یکم فکر کنید بحث نزدیک به 24 میلیون رای هستش و اختلاف 8 میلیون رای با رقیب!!!
ناشناس
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
بله اختلاف 7 میلیون هست اما اگر 2 میلیون رای به آراء ی رییسی اضافه میشد انتخابات به دور دوم کشیده میشد چراکه کسی برنده میشد که بیش از 50 درصد آراء مأخوذه را کسب کند 42000000 آراء مأخوذه* 50 درصد = 21000000 نفر ، آقای روحانی کمی بیش از 23000000 رای بدست آورده اند یعنی حدود 57 درصد آراء مأخوذه را کسب کرده اند / اما با ممانعت برخی دولتی ها و تعرفه ندادن ها و .... 4 میلیون نفر نتوانستند رای بدهند / ضمن اینکه با جمع کردن سریع صندوق های رای در روستا ها تقریبا 7000000 نفر نسبت به 4 سال پیش کمتر رای داده اند سال 92 حدود 17000000 نفر در روستا ها رای داده بودند ولی سال 96 حدود 10000000 نفر از روستاییان رای داده اند / اگر خوب توجه کنید تاثیر این تخلفات گسترده را در یکدوره ای شدن انتخابات درک میکنید
سید مهدی هاشمی
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
ما مدعی مملکت امام زمان هستیم چرا سیاسیون و بدنبال انها مردم دلسوز به آینده خانواده خود وسرنوشت کشور هیچ حرفی از اقدامات سراسری ومنظم برای فراهم کردن شرایط ظهور گفته نمیشود چرا کاندیدهای رییسجمهور ی یه دونه برنامه بابت این مقوله نداد مگه عهد نبستیم با خدا و عبد صالح خدا بابت این امر،ایا آقای روحای نمیداند خداوند» چه انتقام سختی از قومی. که عهدش را بشکنن میگیرد؟چرا به هوشدنمی آییم
توی کشوری مثل هند که دارای بیشترین تنوع فرقه و حزب توی دنیاست وقتی همه پرسی و رفراندومی هست همه وارد عرصه رقابت میشن اما با مشخص شدن نتیجه دیگه رقابت جای خودش رو به رفاقت و همدلی میده حالا تورو خدا کشور مارو نگاه کن یکی که رای میاره حزب مقابل رو دشمن خودش حساب میکنه و حزبی هم که رای نمیاره دشمن دولت میشه و کینه ازش به دل میگیره واقعا چرا؟؟
بحثهای حاشیه ای رو تمام کنید و به فکر آبادانی این مملکت باشید دوستان من.
بیایید یاد بگیریم سلیقه های مختلف رو تحمل کنیم .
ارسال نظرات
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
دوستان شرمنده کردن ما رو. بابا عجله ای نبود، حالا میذاشتین سر فرصت
جمعش کنید دیگه هر دو ماه یه قسمت اونم کلی موضوع سوخته و قدیمی!!
یه لطف کنید انتقاداتون رو تندتر کنید....میدونید از چه لحاظ میگم؟ اگر بعضی چیزا تند گفته نشه مردم به شوخی ازش میگذرند در صورتی اهمیت موضوع خیلی بالاست
با زبان روزه میگم والله اگر انسان دغدغه مند از کارهای روحانی دق کنه و بمیره، عجیب نیست...
چهار ساله هر هتاکی و دروغی گفتین...
تو جشن قبلی سالگردتون ، گفتید روحانی حتما یه رییسجمهور چهار سالس....
بازم کسی جلوتون رو نگرفته! گردن کلفتا!!!
ادامه بدید
تا بترکه چشم حسود و بخیل....
برادرا به دل نگیرید شیفتس؛ ایرادارو نمیبینه
ولی خوش اومد!!!!
نرین دئماهدیگه بیایین شماره 150 رو پخش کنی
هفته اینده منظریم
بازم جواب میخوای داداش؟
خیلی نمیشه روتون حساب کرد!
شما به قول حضرت آقا آتش به اختیار هستید ولی کار از کار گذشت!"
برنامه نمیسازین نسازین میل خودتونه ولی حداقل هر چند وقت یه بار اطلاع بدین که در قید حیاتین نگران نشیم!
با تشکر!
.
آقا هم خودشون تاکید داشتند که نگاه انتقادی و مطالبه گر نسبت به دولت بیشتر بشه خصوصا بین دانشجو ها و خصوصا درچند سال اخیر
این رسم شه آخه؟
دلتنگت تون بودیم به خدا....
خدا قوت
دم شما گرم که انتشاریدید دکتر سلام این هفته را:))))
"مهمترین خبر روز انتخابات این بود که ترسوندن مردم و یارانه و...." میگفتین: "مهمترین خبر روز انتخابات این بود که بیش از 41 ملیون نفر به کوری چشم دشمنان در انتخابات شرکت کردند" و بعدش میرفتین سر تخلفات و بقیه قضایا.
مجوز فعالیتشون رو میگیرند.............. مجبوریم. مجبور...میفهمید؟
کسی میدونه چرا دیگه تو کشور چیزی افتتاح نمیشه عایا؟
افتتاح تو سرشون بخوره همه مملکت رو تعطیل نکنند ان شاء الله.. صلوات...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
میتونید جبران کنید ها...
منتظر باشید
منتظر باشید
منظر باشیم
منتظر هستیم
منتظر می مونیم
منتظر.....
برا سلامتی شون صلوات ...اللهم صل علی...
برا اینکه شماره بعدی سر موقع منتشر کنند صلوات دومی بلندتر بفرست.. اللهم صلی عای محمّد وآل محمّد و عجل فرجهم.
لینک دانلود درست کنید..
با سرعت لاکپشتی دانلود میشه..
اصلا برنامتون طنز سیاسی نیست برنامتون در اختیار و طرفدار یک جناح کشور هست به دور از عدالت
فکرم نکنین مردم هم متوجه نمیشن
حداقل از همه کاندیداها انتقاد می کردین
مثل دیدار آقای رئیسی با امیر تتلو
یا حتی یک جانبه گرایی صدا و سیما در دوره تبلیغات انتخاباتی که ملی هست ولی مثل شما جناحی عمل می کنه
یعنی درک یه عده در این حد هم نیست که یه نفر میره ملاقات یکی میشینه و به حرفاش گوش میده با لگد و فحش از خودش دورش نمیکنه
با خودتون چند چندید خوبه همه میدونن چه شخصیتایی طرفدار روحانی هستن
نمیدونم ای کاش خدا باز با وجود این همه جاهل اذن ظهور رو میداد
تتلو یه طرفدار عادی بود.
خدا را شکر برگشتید، چرا ناراحت بودید؟ ما با 20 روز کار کردن، صادقانه به میدان آمدن، 16 میلیون رای آوردیم، آنها 4 سال همه ی امکانات کشور را بسیج کردند تا خود و اقدامات اشتباهشان را توجیه کنند، به هر نوع دروغ و تهمت آلوده شدند، تا پیروز شدند.
رای روستاها مال پول ده میلیون دهیار بود.مال تهدید به قطع شدن بودجه از طرف فرماندار بود. و خیلی چیزای دیگه
من خودم به آقای رییسی رای دادم ولی حال که رای نیاورد و رییس جمهور منتخب مشخص شد بهتره الکی دلیل نتراشیم و به رای آحاد ملت احترام بگزاریم .کاندیدای ما پیروز نشد اما وظیفه ماست که به رییس دولت دوازدهم با تمام وجود کمک کنیم
چند وقته کجا بودین، فک کردم روحانی حالتونو گرفته
حق و باطل همیشه در پیکارند و برای هرکدام طرفدارانی است، اگر باطل پیروز شود جای شگفتی نیست ، از دیر باز چنین بوده ، و اگر طرفداران حق اندکند چه بسا روزی فراوان گردند و پیروز شوند، اما کمتر اتفاق می افتد که چیز رفته باز گردد.
(خطبه شانزدهم نهج البلاغه )
اولا کسی که دوستدار باشه دوستانش رو متهم به تندروی افراطی(بالحن تند)نمیکنه
ثانیا امام خامنه ای انتخابات رو تایید کردن ولی نگفتن تخلفات زیادی انجام شده؟؟؟ نگفتن کسانی که تخلف کردند باید مجازات بشن؟
ثالثا شما میدونید که همه مجرم ادعاشون میشه که کاری نکردن...
بعد مردم اگه از این تخلفات خبر نداشته باشن چطور میتونن بپذیرن که این مدعی های بیگناهی به سزای خیانتشون به رای یک ملت برسن؟؟؟؟
جمش کنید بهتره برای چی تلاش میکنید چنان شکست سختی خوردید که با صد تا دکتر سلام هم نمیتونید کاریش بکنید!!!
تخلفات یک مقوله دیگر است، نباید ایندو را با هم قاطعی کرد
اخیرا هم که جناب نوبخت آب پاکی را ریخت و گفت که وعده وصل مجدد یارانه که شب انتخابات داده بودند منتقی شده است.
بیچاره کسی که با تطمیع دولت خام شده و رای به روحانی داده بود.
یا یارانه این همه خانواده که سر انتخابات وصلش کردند
یا رای چندین میلیون نفر که بخواطر تهمت به اقای رییسی از اعدام ها زدند
رای اقای روحانی شااااید به 10 میلیون برسد جانم
اول تشکر کنم بابت زحمت هاتون اما گلایه دارم
روزی که نیاز به روشنگری بود باید فعالیت شما بیشتر میشد اما نشد چرا؟
واقعا چرا کم رنگ شدید در شرایطی که باید صدها هزار برابر میومدید توی میدون؟
نبودید،کم رنگ بودید،فعالیتتون رو منحصرا به کانال تلگرام محدود کردید
و شد آنچه نباید میشد.....
دوباره چهار سال باید بگیم روحانی متچکریم
معلوم نیست توی این چهر سالی که گذشت چه هزینه هایی از نظام شد
معلوم نیست چه هزینه هایی از نظام توی سالای آینده خواهد شد
کاش بودید،کاش پر رنگ تر بودید زمانی که به شما و امثال شما نیاز بود
ولی شد آنچه نباید میشد
همه ما بخاطر کم کاری در زمانی که نیاز بود مقصر هستیم
البته تشکر میکنم همین که هستید باز هم بهتر از نبودن
و در نهایت به حول و قوه الهی حزب الله پیروز است.
تشکر از همه دکتر سلامی ها
متاسفانه ملت به نظر من به جو حاکم رای دادن نه به کسی که واقعا اصلحه . خیلیا می گفتن به فلانی (روحانی/رئیسی) رای میدم که رایم نسوزه. خب مرد حسابی وظیقه ما رای به اصلحه. من با رای دهنده به روحانی و رئیسیی صحبت نکردم مگر این که همشون تایید کردن تو اون جمع میرسلیم از همه بهتر بود هم از آقای روحانی و هم از آقای رئیسی، واقعا برنامه داشت و پاسخ های منطقی داشت و روحیه ی مدیریت. دیدید که تنها کسی بود که میرفت تو جمع دانشجوها و پی شو انتخاباتی نبود،میرفت تو جمعی که سوال پیچش کنن و اون پاسخ داشت ولی رئیسی عملکرد خوبی از خودش در مناظرات نشون نداد، روحانیم که جای خود دارد.
تا وقتی ما رای هامون (به هرکسی) از سر منطق نباشه کشور به جایی نمیرسه. یه فکری به حال این مسئله بکنین.
چرا اینهمه بدقول و بی نظم هستید؟
بحثهای حاشیه ای رو تمام کنید و به فکر آبادانی این مملکت باشید دوستان من.
بیایید یاد بگیریم سلیقه های مختلف رو تحمل کنیم .