سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با ارسال جوابیه تاکید کرد که موضوع قرارداد بین ماموت و فولکس واگن مربوط به معاونت مربوطه در وزارت صنعت میشود که محسن صالحینیا، متصدی آن است.
به گزارش گروه دیگر رسانههای خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار خبر با عنوان «در مثلث قرارداد ایدرو، ماموت و فولکس واگن چه خبر است؟» در ۱۶ مرداد ۹۶ سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به آن واکنش نشان داد و با ارسال جوابیه تاکید کرد که موضوع قرارداد بین ماموت و فولکس واگن مربوط به معاونت مربوطه در وزارت صنعت میشود که محسن صالحینیا، متصدی آن است. این در حالی است که محسن صالحینیا، عضو غیرموظف هئیت مدیره ایدرو است. ایدرو در بیانیه خود صراحتا اعلام کرده که قرارداد مذکور بین دو بخش خصوصی بوده است و لذا ربطی به سازمان ایدرو ندارد. اینجا این سوال مطرح میشود که مگر یکی از رسالتهای سازمان ایدرو تقویت تولید ملی، اشتغال، اصل ۴۴ نیست و مگر یکی از برنامهها و راهبردهای این سازمان سرمایه گذاری و توانمند سازی بخش خصوصی نیست پس چرا در چنین قرارداد مهمی مداخله نکرده است. (با فرض اینکه قرارداد مذکور براساس تولید مشارکت بوده باشد). متاسفانه تمام تلاش سازمان ایدرو در خصوص عقد قرارداد با رنو بوده است. شرکت رنو که طبق اظهارات پیش از این منصور معظمی، رئیس سازمان ایدرو در دهه ۸۰ یک بار سر ما گذاشته بود. منبع: پردیس خودرو