کد خبر:۶۳۲۶۹۷
اعتراض نماینده اسپانسر به الاهلی برای توزیع بلیت
نماینده شرکت فرانسوی که امور مربوط به اسپانسرها را پیگیری میکند در نشست هماهنگی، نسبت به نحوه توزیع بلیت به باشگاه الاهلی اعتراض کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، نماینده شرکت فرانسوی در جلسه هماهنگی بازی پرسپولیس و الاهلی نسبت به عملکرد مقامهای الاهلی در توزیع بلیت، ابراز نارضایتی کرد.
اعتراض، بر این اساس انجام شده بود که با توجه به استقرار دفاتر اکثر اسپانسرها در دبی، بلیتها باید دو روز قبل تحویل آنها میشد، اما این کار تازه بعدازظهر دیروز انجام شده است که این امر کار را برای آنها دشوار ساخته است.
اعتراض، بر این اساس انجام شده بود که با توجه به استقرار دفاتر اکثر اسپانسرها در دبی، بلیتها باید دو روز قبل تحویل آنها میشد، اما این کار تازه بعدازظهر دیروز انجام شده است که این امر کار را برای آنها دشوار ساخته است.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.