به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، صادق درودگر درباره مشکلاتی که اسپانسر تبلیغات محیطی برای باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایجاد کرده و زمان پرداخت پول از طرف این شرکت به سازمان لیگ، گفت: این شرکت برای پرداخت نکردن مطالباتش دلایل زیادی می آورد. این شرکت یک روز قبل از شروع لیگ با سازمان لیگ قرارداد بست. یکی دیگر از دلایل مطرح شده مشکلات مالی خود شرکت است. البته یک مقدار کم کاری هم صورت گرفته است.
وی افزود: در واقع هم ما باید مشکلات موجود را ببینیم و هم کم کاری این شرکت را. در جلسه روز گذشته، نماینده شرکت مشکلات را گفت. ما هم مشکلات مالی باشگاه ها را مطرح کردیم و در نهایت قرار شد بعد از دربی، پول باشگاه ها به سازمان لیگ پرداخت شود.
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا باشگاه ها باید تاوان مشکلات این شرکت را بدهند، تصریح کرد: از دست مسئولان سازمان لیگ کاری بر نمی آمد! زمانی که قرارداد با این شرکت بسته شد، ما در سازمان لیگ نبودیم. باید منصفانه قضاوت کرد. یک شرکت دیگر قرار بود تبلیغات محیطی را بگیرد که یک هفته قبل از شروع لیگ، قراردادش را کنسل کرد و شرکت جدید هم یک روز مانده به شروع لیگ، کارش را آغاز کرد.
درودگر در ادامه مدعی شد ظرف سه سال مشکل در آمدی باشگاه ها را حل خواهد کرد. وی گفت: من در حوزه بازاریابی ورود نمی کردم ولی الان تلاش می کنیم با تشکیل دپارتمان بازاریابی در سازمان لیگ ظرف سه سال، مشکل درآمد باشگاه ها را حل کنیم؛ هم با گرفتن حق پخش تلویزیونی و هم از طریق تبلیغات محیطی. همان کاری را می کنیم که در فوتبال دنیا انجام می دهند.