کد خبر:۶۷۰۳۷۲
‍ با حکم دبیر بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی؛

مدیر بازاریابی و تبلیغات جشنواره تئاتر دانشگاهی معرفی شد

طی حکمی از سوی حسین عبدالهی، مدیر بازاریابی و تبلیغات بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب شد.

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، طی حکمی از طرف حسین عبدالهی دبیر جشنواره، محمدامین علیزاده به عنوان مدیر بخش بازاریابی و تبلیغات این دوره از جشنواره تئاتر دانشگاهی منصوب شد.

در حکم صادر شده از سوی دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران آمده است: «نظر به شایستگی، تخصص و حسن سابقه‌ی جنابعالی در عرصه بازاریابی و تبلیغات، به موجب این حکم به عنوان مدیر بازاریابی و تبلیغات بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب می‌شوید. از آنجا که جشنواره تئاتر دانشگاهی از جمله رویدادهای بزرگ فرهنگی کشور است، انتظار آن می‌رود تا با بهره‌مندی از نظر اساتید و پیشکسوتان این حوزه، زمینه لازم برای ارتقاء و اعتلای تئاتر دانشگاهی فراهم گردد. امید است در پناه خرد لایتناهی در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.»

شایان ذکر است طی برنامه ریزی انجام شده، بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری از تاریخ از ۱۶ تا ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ به دبیری حسین عبدالهی در تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار