سوال اصلی من اینه رابط اینا به بانک مرکزی کی بوده یا به بیان روشن تر سردسته این باندها کی بوده؟ به نظرم سلطان اصلی سکه و ارز اینا نیستن اینا نوچه هایی بیش نیستن