به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، النور ممدف مشاور بازاریابی AFC و یوگش دسای مامور توسعه AFC نشستی با حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، محمدرضا کشوری فرد دبیر، صادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ، انصاری سرپرست دپارتمان بازاریابی فدراسیون و شرکت تیراژه، شرکت همراه اول و مزمز حامیان مالی برتر فوتبال ایران برگزار کردند.
در این جلسه شرایط همکاری اسپانسرها در فوتبال ایران با حضور نمایندگان AFC مورد بحث و بررسی قرار گرفت و توصیه هایی برای بهبود شرایط بازاریابی ودرآمدزایی در فوتبال باشگاهی انجام شد.