به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دپارتمان بازاریابی فدراسیون در خصوص تخلفات شرکتهای تجاری و سوء استفاده از برند فدراسیون در تبلیغات بیانیه ای صادر کرد.
در این بیانیه آمده است:
متأسفانه، با شروع تورنمنتهای معتبر بینالمللی برخی از شرکتها و مؤسسات تجاری و خدماتی با استفاده از شور و هیجان مسابقات فوتبال با هدف جذب هواداران تیم ملی و علاقمندان به فوتبال و تبدیل آنها به مشتریان کالاها و خدمات خود اقدام به استفاده از تصاویر بازیکنان و عناوینی از قبیل حامی، هوادار و همراه تیم ملی در تبلیغات تلویزیونی و اینترنتی و بیلبوردهای شهری میکنند.
فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ضمن حمایت و تشکر از حامیان رسمی خود، واحد صنعتی هاکوپیان، شرکت نامینو و شرکت چینیزرین ایران، اعلام میدارد در حال حاضر هیچ اپراتور تلفن همراهی "همراه تیم" ملی نیست و هیچ اپلیکیشن حمل و نقلی در "مسیر تیم" ملی حرکت نمیکند.
در پایان، امیدواریم شرکتهای تجاری و خدماتی منافع اقتصادی خود را در منافع فوتبال ملی و در راستای حمایت واقعی از تمامی تیمهای ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشورمان ببینند؛ امری که نتیجه آن چیزی جز رشد فوتبال، سربلندی دختران و پسران ایران اسلامی در عرصههای بینالمللی و شادی و نشاط اجتماعی نخواهدبود.