کد خبر:۷۴۱۲۱۴

بیانیه دپارتمان بازاریابی در خصوص تخلفات برخی شرکت‌ها

دپارتمان بازاریابی فدراسیون در خصوص تخلفات شرکت‌های تجاری و سوء استفاده از برند فدراسیون در تبلیغات بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به  نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دپارتمان بازاریابی فدراسیون در خصوص تخلفات شرکت‌های تجاری و سوء استفاده از برند فدراسیون در تبلیغات بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

متأسفانه، با شروع تورنمنت‌های معتبر بین‌المللی برخی از شرکت‌ها و مؤسسات تجاری و خدماتی با استفاده از شور و هیجان مسابقات فوتبال با هدف جذب هواداران تیم‌ ملی و علاقمندان به فوتبال و تبدیل آنها به مشتریان کالاها و خدمات خود اقدام به استفاده از تصاویر بازیکنان و عناوینی از قبیل حامی، هوادار و همراه تیم ملی در تبلیغات تلویزیونی و اینترنتی و بیلبوردهای شهری می‌کنند.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ضمن حمایت و تشکر از حامیان رسمی خود، واحد صنعتی هاکوپیان، شرکت نامی‌نو و شرکت چینی‌زرین ایران، اعلام می‌دارد در حال حاضر هیچ اپراتور تلفن همراهی "همراه تیم" ملی نیست و هیچ اپلیکیشن حمل و نقلی در "مسیر تیم" ملی حرکت نمی‌کند.

در پایان، امیدواریم شرکت‌های تجاری و خدماتی منافع اقتصادی خود را در منافع فوتبال ملی و در راستای حمایت واقعی از تمامی تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشورمان ببینند؛ امری که نتیجه آن چیزی جز رشد فوتبال، سربلندی دختران و پسران ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی و شادی و نشاط اجتماعی نخواهدبود.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار