دوران توهین به سرمربی گذشته است/ ژاپن را دست کم نگیرید/ کی روش ۵ کاپیتان را آرام روی نیمکت می‌نشاند
مربی اسبق تیم ملی در گفتگو با دانشجو:
اصغر شرفی مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: واقعا چه کسی غیر از کی روش جرأت می کند این همه ستاره را روی نیمکت بنشاند و بعد هم همه آنها از تیم تعریف کنند؟ این یعنی شخصیت تیمی.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
فرزندان ما با این فوتبال دلخوشن.اخه این چه رسم زشتیه که ما خوش پیشباز و بد بدرقه هستیم .ناگهان بکسی که بهر دلیل داره بعد از ۸سال بنظر من موفق کشور ما رو ترک میکنه وسط این میدان جنگ حمله میکنیم .بهتر نبود اقای خیابانی بعدا گریه میکردی؟ وضع فوتبال ما در میادین کشور های همسایه گریه نداشت؟کارت درست بود بنظر خودت؟ بهتر نبود چار رو به مسعولش می سپوردی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
آنقدر هم که شما فکر می کنید بی ریشه نیست. مثالی برای شما بزنم. بازیکن درجه یک سالهای قبل (اسم نمیبرم) در اوج و قبل از بازی با مثلا بحرین گفت با شش گل می بروم که آن بازی باختند و پرچم عربستان و غیره. حالا بعد از سالها همان بازیکن که به سن سالی رسیده میگوید که ما تا اینجا حریف قدری نداشتیم (مثلا عمان). تقصیر او نیست او مربی کارکشته ای نداشته تا احترام به تیم مقابل را به او آموزش بدهد. همه مطالب دیگر را خودتان گفتند و ما بازیکنان زیادی داریم که عملا تحت همین آموزشها هستند. متاسفم که آخرش را خوب نیامدی زیرا ما هرچه بیشتر از آقای کی روش استفاده کنیم با ریشه های ما بیشتر خواهند شد. امیدوارم از حرفای من ناراحت نشوید و احترام شما واجب است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار