به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از رفتن رونالدو به یوونتوس تقریباً حدود ۷۰ درصد هواداران بانویپیر در چین افزایش پیدا کردهاند. ستاره پرتغالی که در ۲۲ بازی سری A برای یوونتوس ۱۷ گل زده و تیم جدیدش را به سمت یک اسکودتوی دیگر پیش میبرد دلیل اصلی این حمایتِ چینیها از یوونتوس است. در ماه جولای که کریستیانو رونالدو به یوونتوس پیوست صفحه این باشگاه در شبکه اجتماعی چینی «ویبو» (شبکه اجتماعی مشابه با توییتر) با افزایش ۳۰۸ هزار فالوئر روبهرو شده است. حتی بین ماه جولای تا دسامبر صفحه یوونوس در ویبو با افزایش ۵/۶۸ هزار نفر فالوئر مواجه شده و این رقم همچنان در حال افزایش است. حتی صفحه رئالمادرید در این شبکه اجتماعی پس از جدایی رونالدو ۸ هزار فالوئر ریزش داشت.