اختتامیه دومین جشنواره زن و علم در دانشگاه تهران
آخرین اخبار:
کد خبر:۷۵۹۰۸۶

اختتامیه دومین جشنواره زن و علم در دانشگاه تهران

مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی زن و علم(جایزه مریم میرزاخانی) امروز دوشنبه ۲ اردیبهشت ماه با حضور اسحاق جهانگیری،معاون اول رییس جمهور و معصومه ابتکار،معاون رییس جمهور در امور زنان وخانواده در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد.
مصطفی تقاضائی
دانلود همه تصاویر
نظرات شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
باز این حضرات کفگیر محبوبیت و.. شون با توجه به اتفاقات اخیر سیل وزلزله ، ته دیگ خورد رفتند سراغ حمایت از زنان و.... شهردار قبلی پایتخت هم زمانی مه قرار بود استعفا بده بیان کرده بود که چرا شهرداری معاون زن وجود ندارد !!؟
1
0
پربازدیدترین آخرین اخبار