به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به دنبال اظهارات ریٔیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در مورد بلیت فروشی دیدار تیمهای فوتبال پرسپولیس و سپاهان در تلویزیون ، شرکت مبنا توسعه مبین به عنوان مجری اسپانسری باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را ارایٔه کرد.
در این توضیح آمده است: با توجه به ظرفیت ورزشگاه آزادی و صندلیهای موجود تعداد59506 بلیت برای دیدار تیمهای پرسپولیس و سپاهان از طریق فروش اینترنتی و یا فیزیکی در اختیار هواداران قرار گرفت. از این تعداد حدود 54 هزار قطعه بلیت در اختیار هواداران پرسپولیس و حدود 5 هزار قطعه بلیت در اختیار هواداران تیم فوتبال سپاهان قرار گرفت. همچنین بررسی های این شرکت نشان می دهد در روز مسابقه4576 نفر از افرادی که بلیت خود را به صورت اینترنتی خریداری کرده بودند جهت دریافت بلیت به گیشه های بلیت فروشی مراجعه ننموده اند. اینکه آقای سعید فتاحی عنوان کردند 15 هزار بلیت اضافه فروخته شده است صرفاً ناشی از عدم اطلاع ایشان است و قطعاً این شرکت از نظر حقوقی پیگیر این اتهام خواهد بود. با این حال تاکید می شود تعداد دقیق بلیت های تحویلی به هواداران برای این دیدار 59506 قطعه است و سایر هوادارانی که به ورزشگاه آمدند با تصمیم و دستور مقامات انتظامی بوده است.که ظاهراًبه دلیل ازدحام تماشاگران پشت درهای ورزشگاه برای جلوگیری از هر اتفاق ناخوشایندی اجازه دادند مردم وارد ورزشگاه شوند. اساساً فروش بلیت و کنترل گیتهای ورودی بدون اجازه و دستور مقامات انتظامی مستقر در ورزشگاه برای مجری بلیت فروشی امکان ناپذیر است . این شرکت تاکید میک ند اسناد و مدارک تعداد فروش بلیت های دیدار پرسپولیس و سپاهان موجود است و در صورت درخواست از هر نهاد یا سازمانی برای شفاف سازی قابل ارایٔه است.