زمانی باید اینو می گفتی که اول برجام بود
نه اینکه هر چه داشتیم دادیم رفت
حالا با ترس و با وادادن این حرفو بزنی
خدا وکیلی خدایی داریم که بازخواست خواهد کرد
ما که معتقدیم
اونایی که همه چیزمان را دادن را نمی دونم
چرا که اگر معتقد بودن نمیدادن بره