به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بی شک مهم ترین دلیل جذب کریستیانو رونالدو از سوی یوونتوس، تخصص این ستاره پرتغالی برای درخشش در لیگ قهرمانان بوده است، اما گزارش امروز گاتزتا دلا اسپورت نشان می دهد کریستیانو رونالدو به تبدیل شدن یوونتوس به یکی از موفق ترین برند های فوتبال جهان کمک کرده و حالا آنها یکی از مهم ترین تیم های فوتبال دنیا از این حیث به شمار می آیند.
در اولین فصل حضور رونالدو در ترکیب یوونتوس، این تیم 58 میلیون یورو (51 میلیون پوند) درآمد اضافی نسبت به سالهای قبل کسب کرده است. همچنین مجموع اعضای شبکه جهانی هواداران این باشگاه از زمان پیوستن رونالدو به یوونتوس 40 میلیون نفر افزایش یافته است. به عنوان مثال صفحه اینستاگرام یوونتوس از زمان ورود رونالدو به باشگاه حالا بیش از 32 میلیون نفر دنبال کننده داشته و این موضوع باعث شده یوونتوس به سود زیادی دست یابد. در واقع در بحث در رسانه های اجتماعی در این یک سال، یوونتوس فاصله زیاد خود با تیم های پرهواداری چون رئال مادرید، بارسلونا و منچستر یونایتد را کاهش داده است.
همچنین با حضور رونالدو، یوونتوس قادر به عقد قراردادهای پرسود تری با اسپانسرهای خود بوده است. به عنوان مثال قرارداد بیانکونری با شرکت جیپ که نام آن روی لباس یووه نقش می بندد، در همین یک سال سه برابر شده و این بیانگر اهمیت بالای مالی انتقال ستاره 34 ساله پرتغالی به تورین بوده است.